2013年8月18日 星期日

Vendor Review - 佈置 JNC


佈置第一件事要睇當然係個Backdrop 啦﹗

當晚個效果係咁,其實都幾靚~~~

不過如果有白布遮一遮後面D 柱位就仲更加正﹗

通花、Logo、水晶燈 各樣野我都滿意~~

個台佢仲幫我鋪大左白色地毯,好彩有要大台,唔係某D 朋友會企唔哂~~


另一隸就係Reception 喇,呢個Corner 整得好靚,同我個C&J 好襯~~~


相簿台即係酒店個鋼琴,其實就咁簡簡單單已經好靚~~~


其實我地AH 相簿好大本~~



希臘女神果2本就真係好細............XD


J 好鍾意呢D 白色油燈~~


同鳥籠~~



Candy Corner 雖然 D 糖有D HEA,不過就咁遠望都唔係好差~~

後面3個波波自己訂自淘寶~~



其實好彩攝影師有幫我影低,唔係真係一張相都無~~~



我買左好多糖,J 仲好擔心完左之後我地2個食到注牙都未食完~~~


點知當晚好受歡迎,好快就俾人羅清光

佢地連D 袋都唔放過...........


蛋糕台


證婚台都係佈置公司搞,煩小好多野﹗

又唔洗叫D 兄弟幫手,當日大家都做小好多野~~~


呢盤花係酒店送既,側邊果D 係絲花,係我地一星期前同佈置公司講,佢送既~~

所以Overall 我覺得JNC 係唔錯,唔會逐樣野同你計,都幾用心,推介~~~

1 則留言:

  1. 你好,你個decoration 真係好靚!想問下你個大台係deco 公司幫你做定marco polo提供ga? 我嚟緊都係百年廳擺呢,thx!
    [版主回覆08/31/2013 22:52:46]係JNC幫我做嫁, 我自己都好滿意

    回覆刪除