2013年8月24日 星期六

再嚐怡東的度小月



老公生日過左淘寶個氣球先到香港,哈﹗

其實我都係志在試下屋企罐氫氣仲有無氣,答案係個波仲飛到,我真係好無聊呀~~~



8月我地會食3次自助餐,真係聽到都已經覺得滯............@@

不過其實次次我老公都係Free,之前食左一次怡東Dinner Buffet,今次就食Lunch~~

都係果句食物無咩變化,原來繼續度小月,List 上都唔係樣樣都有~~



度小月Corner 之一,我覺得個蕃茄好味,其他每樣試一啖~~~



甜品就有呢D 度小月特色甜品,味道反而一般﹗

黎緊會去3日長隆玩,希望D 肥肉唔好嚇死人啦.............XD

沒有留言:

張貼留言