2013年8月15日 星期四

約會黃老師


結完婚之後都未有機會同Miss Wong見面,今日即興出黎食野,真係好﹗

做老師暑假真係好正,放成2個月假,咩都唔Plan 玩即興~~~

而家其實都唔多打電話俾人,宇珊係其中一個我有咩事會想打俾佢既人,我知道佢好重視我,好有耐性聽我講﹗

又會安慰我~~

我先去左蘇菲媽咪公司羅左長隆套票,YEAH,月尾去3曰夜,呢個8 月真精彩~~

之後我地去左食越南野,香港D 越南野真係一般般﹗

行左一陣利時果條街,不過大家都無收穫,宇珊一口氣去左台灣、日本同泰國,仲買左手信俾我

行行下見到姆明所以影左一陣相﹗

同你一齊感覺好舒服呀

沒有留言:

張貼留言