2013年8月29日 星期四

長隆水上樂園

























第2朝我地10:30 就出左門口喇,又係Call 李生,到我地住既康怡車我地,因為入左祈福入面所以要加多 RMB10,Total RMB 70~~

咁樣真係好方便呀﹗

我地買左幾個面包上車食完就到喇,今日好好天,所以亦好多人~~

門券一早響香港買左,去到售票處隔離有2部機,只要入返個Booking No. & 電話就會出飛,好方便呀﹗

一入到去, 大家已經急不及待要濕身.....

所以第一時間去左大浪池,D 水有D 凍,不過我地都玩左成個鐘,雖然人好多,不過感覺真係好熱鬧﹗

佢仲時不時有人唱歌,仲請左D 歌手黎,我見其他人好Hyper ,我地幾個就先成一角~~~

第2次黎我感覺長隆有小小唔同左,佢想走外國路線,表演既人都係外國人多﹗

左上角張相就係個大浪池擁擠既情況~~

終於都開始排滑道喇,我唯一條件係要同一班人一齊,自己果D 我就唔玩~~

第一個玩左大滑板,不過排既人好多,都成半個鐘,門口個工作人員唔俾我同思雅著住衫上去,因為我地係棉料,講真都有小小尷尬

玩完我地再玩埋隔離果個合家歡,合定歡就好快,排左10分鐘,不過唔係講笑,合家歡雖然只係3個級,但離心水唔比大滑板差﹗

玩完2個之後已經差不多2點,係時候食晏﹗


因為我地精打細算既麥生帶唔夠錢,所以叫左唔係好多野食,6個人Share 2個飯,3條栗米、2條腸仔,魚蛋 & 餃子~~

我一個人好似都食左一半

食飽飽我想自己行陣,J, 肥仔 & Polly 就繼續挑戰噴射滑道,Eugene 同思雅就2個人繼續大浪池~~~

估唔到佢地一排就係個半鐘............@@

不過好彩佢地話好好玩,真係好刺激,好似成個人飛起~~

見時間都唔係好多,我地見大喇叭要排成個鐘,於是就過左去新開既熱浪谷,其實果邊有2條滑道,1條巨洪峽,我地先玩左唔洗排既巨洪峽~~

真係好搞笑,我地先要著救生衣之後套落去水泡度,順流而飄,佢有D 位會排洪,堅大浪,有D 位就有D 急流,我地大大話話飄左半個鐘,最勁係好多人,你見到成個水面都係粉紅色圈圈,好正﹗

之後玩左巨蟒,呢個真係完全唔驚,我地見無咩人排仲玩左2次,加加埋埋都係10幾分鐘﹗

最後排埋巨獸碗,呢個因為4個人一組,我地入面Eugene 同肥仔都肥,所以就叫左Polly 同佢地一組,我同思雅就同另外2個人夾~~

上到去思雅話好驚,好想就咁行返落去,搞到我都好驚呀...........

最後玩完發現其實都唔驚

其實我已經到左極限,加上個人好支力,所以我同思雅去沖涼先,佢地就去玩埋大喇叭,估唔到我地沖身咁短時間,佢地已經玩左2轉,佢地話5分鐘玩左2轉............@@

所以真係一到5-6點左右就無咁多人,如果唔係怕水凍,黎夜場就會好好多喇~~~


因為我想轉下口味,所以叫左李生介紹第2D 餐廳,呢程好短,RMB 50,肥仔以前黎過食,位於碧桂園附近既燒鵝妹﹗

佢D 送好平呀,我地叫左2個燒鵝下莊,1條魚、1個菜、一碟包、一個虎皮椒﹗

雖然虎皮椒有點辣,不過味道好好,魚就真係好鮮,燒鵝就唔可以話真係好好食,可能期望太大~~

返到去,好支力,大家都沖完涼就乖乖地訓喇﹗

沒有留言:

張貼留言