2014年4月20日 星期日

按摩 @ 香港仔


老公條頸又想去按摩,原本想上去大陸,不過晏左起身,我地又住得遠,去上水已經差不多要2個鐘,所以就諗住響香港仔試下,唔行唔知原來香港仔都有成3間,我地揀左新開果間足雅軒試下!!!

有哂價錢都叫有個預算,我地揀左半小時肩頸按摩~~~

每位 $118,新張期10% Off......


我地被安排響一間雙人房,師傅係跟埋入黎,一入到去即刻訓低,師傅就較定鬧鐘,就開始喇.......

即係我地係著住去街套衫,阿姐好大力咁推我個背,去到D 扣位,都無收力,真係好痛.......@@

半個鐘勁快過左,都唔知做左D 咩,就完喇~~~


佢裝修都幾唔錯嫁,都叫光光鮮鮮~~~


老公唔夠喉於是去左對面間試埋,門面差好多,點知上到去原來同一個老闆,即係同一班人,好彩老公唔係同一個師傅,佢話呢邊個師傅正好多,接完鬆哂~~~

第2間我無試,襯老公俾人按緊,我去左買送........ =]

之後去左睇書,就返屋企煮飯喇~~~

沒有留言:

張貼留言