2014年4月25日 星期五

歐洲酒店


一月訂左機票之後已經開始睇酒店,成日都諗住仲有大把時間,拖左好耐,加上屋企既事,直到開始發覺6月原來係歐洲旅遊旺季,部分酒店一早已經爆滿,於是的起心即Book~~~

倫敦原本我想Book B&B,不過發覺 B & B 都幾難搵,價錢又唔係特別抵,於是揀左呢間位於Kings Cross 附近既Tune Hotel~~


我揀佢一黎係價錢,二黎係位置,其他方面唔應該有期望,因為佢只係3日執一次床,如果經佢酒店website Book,所有野都唔包,毛巾、廁紙、風通、電視,連Check out 後放行李都要收錢,但我經hotels.com 訂,以上既野都會包,價錢係 HKD5037/ 5晚!!

唔知點解,我前幾日睇一直都係5400 - 5500,但有一朝突然平左,所以我即刻俾錢~~~


酒店應該都可以叫做乾淨企理~~~


酒店就係位於我地5日後搭Euro Star 落去法國既 St Pancras站附近,行過去應該5分鐘左右,當日一Check out 就可以過去搭車落法國,加上機場有條地鐵線直到Kings Cross 站,Overall 佢唔算London 市中心,不過去好多地方都好方便!!!


法國我原本想訂位於地鐵Line 3 Europe 站附近的Opera Deauville Hotel,可惜睇多2 日又Full 左,最後揀左位於Gare De Norde 附近既Parisiana Hotel~~~

其實如果方便應該係Parisiana Hotel 會好D,因為我地落左Euro Star 之後,就係Gare De Norde 站,同埋去巴黎Charles De Gaulle Airport 都係Gare De Norde 站有車,唔洗上落地鐵,好方便~~~
 不過我上網睇過話呢個站附近會有D 雜,我都有D 擔心,不過老公話6月歐洲差不多9點先天黑,叫我唔洗擔心,同埋酒店都可以由第2個站行過去,最多唔經Gare De Norde 返去!!!


網民話好多歐洲酒店沖涼個位有D 怪,佢地無浴簾,會成個洗手間濕哂,唔知係咪好似呢間咁~~~


酒店樓下個花園好似好Relax 呀,希望唔會一出酒店門口就係一班醉酒佬,毒友啦~~~

3晚價錢係 HKD 3568,網上訂酒店要小心一樣野,平時我都會用自己張Visa 訂,不過今次酒店太貴,諗住用老公張Card 有1% 現金回贈,點知原來用Master Card 網上簽帳會收0.8% 手續費,咁即係無平到!!!!! 嬲呀..........


酒店位於3個站中間,叫做有得揀~~~

巴黎有3個機場,Plan 行程時要留意..........



法國落去威尼斯我最後揀左搭飛機,我地班機會Land 響Venice Marco Polo Airport~~

由威尼斯落去佛羅倫斯我地會響Venezia S. Lucia Station 搭火車,所以我好想響火車站附近住,不過真係好貴,雖然我都有目標住B&B,不過都係間間過千!!!!

最後我揀左 Ca Bragadin Carabba,酒店都叫位於運河附近~~


我完全係俾佢個外形吸引左~~~

好歐洲風呀.........


入面係咁既,呢間已經係最普通既房.........


其他果D 好靚~~~


洗手間就正常!!!


其實呢間有得Free Cancellation,所以我未揀定就Book 住先,仲問埋酒店D人應該由機場點去!!!

Following your kind mail we have pleasure to inform you about the possibilities to reach our hotel from Marco Polo Venice airport:


1) waterbus "Alilaguna" orange line from Airport to Rialto bridge. The trip takes 50 minutes and the ticket costs Euro 15,00 per person.

2) bus Line 5 (ACTV) to Piazzale Roma, Venice bus terminal. From Piazzale Roma water bus line 2 to Rialto bridge. The trip takes around 1 hour. Total cost Euro 12,00 per person

3)    Transfer by private Water Taxi from the airport to our hotel, that is located in Campo Santa Marina. The transfer costs Euro 120,00 till 4 people and it lasts around 25/30 minutes. You arrive a few steps to the hotel. 

不過呢間酒店其實好貴,2晚價錢係 HKD 3079,即係1500 一晚,好貴~~~

好奇怪今次明知唔會好多時間響酒店,但都唔想住D 仲衰過長洲渡假屋既B&B...........

呢間酒店可能遲D 我會轉都未定!!


威尼斯落到去佛羅倫斯我地會住3晚 HKD 3424,Rosso Hotel 23~~~


French Bed


洗手間


酒店位於火車站隔離,落去羅馬都好方便~~~


去到羅馬我地只係住一晚,最後一晚我都係揀D 歐式酒店!!!


洗手間~~~


酒店外貌~~


羅馬地鐵好簡單,住近火車大站Termini 就實無錯,不過又係果個問題羅馬治安唔好,加上地鐵大站隔離又會好雜,印象我揀過一個站既Hotel Des Artistes,住一晚 HKD 1189........

14晚酒店叫價 HKD 16300,我都唔知叫唔叫好貴,不過歐洲真係住好差都要幾百蚊,而家只係每晚加多小小~~~

Overall 黎講我覺得自己揀既位置、價錢都叫合理,其中有3間可以6月前Free Cancellation,我會再花多小小時間去睇 B & B,希望搵到間有家既感覺既又唔好好貴既就好喇!!!

下一步買意大利車票~~

沒有留言:

張貼留言