2014年4月27日 星期日

大埔踩入大尾督


上年同同事由大圍踩過去大尾督,之後愛上左呢條線,不過老公話唔想太辛苦,所以我地由大埔開始,其實如果完全唔休息由大埔直入應該一個鐘左右會到~~~

先去火車站旁租車,$50 一架玩一個下午抵啦!!!


經過火車站 (第一次推單車入去火車站好搞笑!),就到左單車徑,向大埔海濱公園方向前進~~


好快就到左公園,我地見到好多人放風箏,於是又八掛下,坐底埋食個簡單午餐~~

風箏升緊上去.......


有好多種類的魚,成個天都係~~~


唔講唔知而家放風箏都好Pro......用D 好大個圈,一放放成4, 5 隻上天~~~

我地睇睇下突然落雨,於是又避左成半個鐘雨,之後經過工業城.......


再沿單車徑慢慢踩,3點半終於到達大尾督,上FB 見到有人響呢度附近,龍尾灘摸到好多蜆.....

於是又走去八下,可能當日未係水退得好勁,我地都唔係見到好多人,只係有2個Family~~

我地八掛左人地有咩收穫,好多小蟹,但蜆又唔係好見到......

仲有一班年青人執緊垃圾,我地原本想落水,不過見到佢地咁有心,都唔想破壞環境.......

加上老公好搞笑,帶左膠 "更" 同叉仲有木筷子........@@


呢度D 口好清,雖然好多石頭,不過見到好多寄居蟹、魚仔.......


學人執左粒蜆,不過影完相就放生~~~~


行行下,估唔到見到彈塗魚........

OMG,我之前只係響米埔見過一次,好得意,響泥上面彈下彈下~~~

見到咁多種類既生物之後我好希望大家唔好去龍尾掘蜆,因為咁會影響左果度既生態......

希望下次去行,都仲見到咁多生物啦!!!!


之後我地上左去水庫大霸,雖然無陽光,不過一樣感覺好舒服~~


之後一直去到大霸盡頭就回程喇~~~


見到好多人燒野食,勾返起以前中學黎呢度Picnic,好多野都無變.......

呢度仲可以釣魚,踩單車、BBQ,下次同埋媽咪黎~~~


每次踩完單車,我地都會去大圍食客村香,點知今次諗住試新野就出事........

見佢隔離鋪都有乳鴿、又有雞粥,好似幾唔錯!!!

點知試左以上呢幾味,都感覺好失望~~~

有時環抱大自然感覺真係好正!!!

沒有留言:

張貼留言