2014年4月19日 星期六

Hea 遊南Y


復活節除左見班朋友之外就係去南Y島Hea 左一陣,其實我都知辛苦左老公,個幾月黎都陪我響屋企,無得出街,見天氣好好,心情又好返D 就同佢去一轉南Y島!!!


其實無特別原因,只係樓下有船直接去到,我地Hea 到3點先落樓,搭3點3船入去,原來樓下有得揀去榕樹灣 / 索罟灣~~~

因為我地只係想行一陣,所以無揀去索罟灣.......


就係呢條船載我地去榕樹灣~~~


原來除左南Y,原來仲有得去蒲台島,下次試下~~~


船上有上下層,室內同外~~~


好耐無曬陽光喇,當日連妝都唔化,只係搽左防曬~~~


香港仔


望住自己住既地方越變越細,發現人其實真係好妙小~~


中途經過北角村~~


終於都到喇,全程大約45分鐘,即係我地到達時已經4點~~~


好靚~~~


靚 X 2


因為我地只係食左早餐,所以去左一間叫農舍食下午茶~~

2個人叫左一個Cake,一個All Day Breakfast......

Cake 同Coffee 麻麻,好彩個Breakfast 幾好味,下次都係食熱食穩陣,其實街邊都好多小食,魚彈、串燒、雞蛋仔.......

唔知點解覺得南Y 島多人左,無咁舒服~~


食完野行左一陣大街,買左紫菜 (煲湯用) & 鹹魚碎 (煮菜用) 之後就出發去紅聖爺灘~~~

去到都差不多日落了~~~


水退到好低,老公學其他人執蜆,不過超細,我地睇下就放生~~~


去石上面坐陣,睇 左陣書,食左小小零食~~~


呢段日子多謝呢個男人一直響我身邊支持住我!!!

陪我哭,陪我過........


我地Hea 完海灘,日落左之後唔想留響呢度食野,於是搭船返去Lu~~

平日12.5,假日17.5 都好抵~~~


南Y 夜景~~~


呢度係貝沙灣,香港真係太多光害!!

未來既日子無論發生咩事,我都會盡力活得開心,盡力愛錫愛我的人~~~


沒有留言:

張貼留言