2014年10月14日 星期二

去首爾睇雪2014


一直都計劃去韓國睇雪,原本諗住一月,不過十二月中打後去韓國真係貴好多!

所以就諗住十二月頭去返轉,見到美麗華有個package都幾抵,坐korean air,住新酒店Ramada Encore,五日四夜,total 一個人$4359

原本都諗住落訂,不過老公又未知請唔請到假,又驚package唔知幾時覆!所以都拖左幾日!

咁岩見到HK express有平,去程16 回程21都係710!!!


每日都有二班機,如果只係同老公去我可能揀凌晨機,不過我又想同埋媽咪去,所以最後揀左早機,中午機返!

時間就唔係好,所以留多晚都好,去六日五夜!


710一位,去程買一個20k行李,回程先買二個20k, 連埋tax都係3419 二個人!超抵!

而家買住我同媽咪先,如果之後老公都去就加多個位!貴d都唔緊要~~

佢可以痴我地酒店住!


酒店當然揀東大門,或者明洞!

當然想又平又乾淨,原本想住Won Village有三人room,都係700晚左右,不過又唔想book咁大住先~~~

最後揀左好近地鐵既Best Western Hotel Kukdo.......

每晚連稅都係790


呢個係Family Twin感覺都幾大!

我而家book左standard twin.......


洗手間就普通!

希望呢六日假期開開心心,睇到雪花!落雪~~~

滑雪都順順利利,而家暫時每位都係3664………

抵!


2 則留言: