2014年10月4日 星期六

倫敦Day 2


抖足精神,它公響酒店買左杯Coffee,我地就向St. James Park 出發~~~


好特別既廣告.........


又是超好天氣既一日........


我地響Giraffe Kiosk 買左2個包就搭MTR 去St James Park 好易就搵到,一邊望到London Eye,一邊望到白金漢宮........


公園入面好乾淨,好多小動物,好可愛~~~


第一時間坐草地食早餐.....

一個係牛角包入面係芝士同Ham,一個係法包,可惜凍左,不過食包都幾貴.......


食飽飽就去等換兵,交接儀式時間請點選這裡>>

 我地揀左面向白金漢宮左邊門,睇到既都幾多~~~


士兵帶住不同樂器......


步操左一陣,都OK既.......

不過唔算必睇,又要等成個鐘,唔多抵,睇完已經12點......


再影下相,今次帶左腳架,所以影左好多靚相~~~


真係好多兵~~~


下一站係西敏寺,國會同埋London eye....

經過草地又忍唔住訓左陣,好鍾意英國D草咁綠~~~


西敏寺,只係經過影一影,好靚~~~


側邊又一個小公園,好多人休息~~~~


雖然我地無入去西敏寺,不過就去左側邊個St. Margaret's Church

入面都好靚,仲係免費參觀,值得一去........


對面就係國會,哈哈,真係好英式建築呀...........


我諗住行繞一圈,點知入左隔離個公園先知係Dead end ,不過就睇左小小泰吾氏河~~~


Big Ben.....


London Eye~~

上去之前買左3文治同生果食,雖然英國D 生果好貴,不過超新鮮~~~


差不多3點半先上到去London Eye......


上面真係睇到好遠好遠,令我諗返當日Landing 見到London Eye.....


原本下一站係大英博物館,到最後我地都係唔想咁趕~~~~


哈哈,影得好好......


國會全貌~~~


上完去我地就決定去Coven Garden,行過去Waterloo Station

咁岩又有Market ,不過又係得個睇字........


好靚既Waterloo Station......

好似好多車都經呢度,又係一個大站~~~


終於都到左Coven Garden,其實係一個名牌集中地,但今次我地唔係目標名牌~~~

我見Outlet Pandora 同 Links of London 都平幾多,下次如果想買都可以睇定款.......


後面D Market 都開始關門了.........其實只係6點左右


所以我地都係開餐先,老公一早訂左米之連餐廳,不過味道一般!!!

2個人叫左一個蘑菇湯,一個拼盤......個湯幾好味,清清地好香~~~~


個拼盤就差小小,有沙律、青瓜仔、火腿、腸.......


Main 就叫左個鴨腿,側邊係豆,鴨腿唔太入味,不過好軟身.......


另一個主菜係Beef Tartare,唔知係咪包既2個伴碟,沙律 & 薯條~~~

Beef Tartare 其實係生牛肉,加左隻生蛋,老公同我都係第一次食,感覺好恐怖!!!

唔明點解有人會鍾意食,食左無一半已經頂唔住.....XD

隔離台都有叫,個男人食得好芝味,個女人就同我地一樣....XD

只可以話我地唔識欣賞,呢餐64.5 Pound~~


Cafe Des Amis~~


8點幾就返左去Kingscross, 去左轉Harry Porter 個影相位,行左一陣!!!

就返去酒店睇世界盃

好奇怪,英國好多地方用腳架都話要預先申請,奇怪~~~


最後一邊食薯片、一邊食生果,一訪世界盃..........

沒有留言:

張貼留言