2014年10月4日 星期六

倫敦Day 1


2014年6月12日零晨,足足早左3個鐘到機場,終於都無遲到喇.......

1:30 起飛,真係好眼訓,估唔到都訓到一陣!!!


大約經過8小時終於到達多哈,成個多哈機場都係得Qatar........

需要在機場等候約2個半鐘........


如無意外應該唔會再到此機場,於是走了一圈~~~


機場比想像中Modern,user friendly,乾淨!!!

行了一圈再休息了一會,又再登機.......


家庭Corner,設計都幾特別~~~ 


再飛多7小時終於順利到達,Total 差不多飛了19小時.........

到達倫敦時間是下午2點


Quata 底達的是Terminal 4,可以直接搭地鐘出去市區!!!!


第一件事當然是買一張Oyster card,好方便,車費又平D~~~

離開倫敦前仲可以賣左佢.......


經過大約一小時終於到達Kings Cross 酒店位於呢個站,我揀呢度好大原因係因為佢隔離就係Euro Star,去法國方便,同埋機場又有直接車到......

天氣超好~~~~


英國D路好易認,好快就搵到酒店位置,即時Check in~~~

好搞笑,歐洲D Lift,好多都係細到一個人加件行李就爆,好彩我地2個人得一個大Gip~~~


房間比想像中大,可能太多人詰細,毛巾同其他用品都叫有齊,如果經佢酒店網訂,要逐樣計,都係一個Package 好.....

以呢個價錢,我自己都感到滿意~~~~


唯一唔好就係沖身個位真係好細........


都夠位放哂我地2個Gip~~~


第一站係Pacadelli Circus,地標....影左陣相~~~~


第一站係M & M Factory~~~


即制M & M,不過我地咩都無買就走Lu~~~


後街就係唐人街,唔小中國風,其實無咩特別,叫做到此一遊.......

不過如果住得耐,好想食中國野都不失為一個唔錯地方~~~~


另一邊牌坊~~~


果一下好掛住香港D 燒味........


行行下經過今晚睇Opera 既地方~~~

呢度行入D 就係SOHO 區........


街頭擺賣,其實真係幾多得意鋪頭~~~~


下一站係Dinner~~~

London Taxi,估唔到我地過幾日被逼坐左一轉~~~


因為連埋Opera 飛一套咁買平D,所以第一晚係響英國食意粉屋~~~~


每人一個頭盆,佢係蕃茄包,我果個係沙律~~~~


Main 揀左一個意粉同一個唔記得係雞定牛扒配薯條~~~

仲叫左杯Coffee 同檸水,不過好奇怪到最後我地都唔知個餐有無包,但問極Staff 都無講清楚,只係收左錢......


食飽飽係時候睇Opera,不過唔記得左一個好重要問題,就係睇Opera 既時間已經香港時間零晨3點,加上搭左咁耐機,真係好眼訓.....XD


不過真係好值得睇,好精彩,孤星淚個故事大致上明白,好好彩係揀左呢套,好多機關,個個表演者都唱得,聽出耳油~~~


中場休息大家仲排隊買野飲,唔知係咪入左VIP Lounge,有免費水.......

中場之後發生左一段小插曲,D機關有故障,搶修左十幾分鐘之後先可以繼續\~~~~

不過無人鼓譟,可以再開始時又拍手支持......

足足睇左3個半鐘,可以返酒店休息.....

3 則留言:

  1. hi~ 好耐無見~ 多哈機場又真係幾modern~

    回覆刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  3. haha...真係估佢唔到,你同IL好小打blog

    回覆刪除