2014年10月25日 星期六

呢排食過咩正野!


麥生朋友帶我地去中環Landmark Cafe食晚餐,因為試人,Free 左Drinks & 甜品~~~

6個人叫左3個湯,個龍蝦湯真係好真材實料,叫左4個Main Dish,Pizza, 雞、龍蝦天使面、牛扒同魚柳!!!

個面真係好好食,魚柳就好特別,有D 泡響上面...........

不過最估唔到係果3個甜品係咁好味,無沙既梳扶里,芒果拿破倫,同心太軟~~~

好新鮮,好好味..........


呢一日又去左老公最愛間扒房食晏,Semi Buffet~~~

頭盤都係果D,我叫左件羊扒......


出奇地幾好味........

唔會好乾,有羊既SO 味,不過如果再香口多小小重正~~~


牛魔王當然食牛,不過佢話而家午餐平左,件牛無咁好味~~~


有一日又約左Fiona 同Lok Lok 食野,傾既野當然離唔開感情事........

我揀左位於灣仔既OVO Cafe~~~

 環境都幾唔錯,又可以行一陣傢私,是日食左一個蘑菇意大利飯,二個All Day Breakfast~~~

個飯都OK,不過另一個就差D......

2014 年對我同老公真係有好多考驗,雖然係咁,但越多考驗,只會令我地越拖得緊對方隻手

學媽咪話:"好難得搵到個人咁錫你,又咁靚仔....XD"

媽咪真係仍然好迷戀麥生~~~~

希望快D 到2015,我地會有一個好既新開始..........

沒有留言:

張貼留言