2011年1月19日 星期三

2011大PROJECT

自從9月去完上海之後,一直都唔敢諗下一站去邊..........


哈哈﹗因為咁樣會好無心機做野....=.=


不過已經1月喇﹗JUSTIN公司要羅定假﹗


於是都係要諗下幾時放同去邊喇﹗


JUSTIN APPLY左18日假期: 4月15一直放到5月2............=.=


雖然我都可以陪佢放咁長,不過得我一個員工應該唔得喇~~


原本佢想EASTER開始放,不過果D日子一定會好貴,同埋好多人爭﹗


所以2011第一個大旅行應該由4月16開始 ^ ^


定左日子,要諗定地方喇~~


我如果放EASTER前果4日加加埋埋有10日假﹗不過唔可以去足10日,因為最LAST果日返一定又要爭機位﹗


其實9日,可以揀好多地方 ^ ^


JUSTIN俾左2個地方我揀,澳洲或者日本﹗


其實去澳洲一直都係好想既~~


不過今年我要努力儲錢,雖然日本都唔平,不過點比都係澳洲貴DD啦..........


上年無去到大板,今年都心思思想去(不過YEN真係好貴.........),去埋京都、奈良、神戶....玩9日絕對唔成問題﹗


有人提我話4月可以去睇埋櫻花﹗



相片引用自: wsc54972969 flickr.com

坐響櫻花樹下睇住片片落花,食住便當係我由細到大既夢想~~

wow~~估唔到今年會有機會去﹗^ ^


不過check返開花時間,大阪好似4月頭就會開花,而櫻花花期只有一星期,好似中六合彩咁..........


雖然就算到時睇唔到櫻花我都會一樣開心~~


但人就係咁貪心﹗


唔知你有無睇呢2個星期無線果套<<紅葉瀛風>>???


其實我真係好鍾意呢D咁靚既大自然風光﹗



相片引用自: backpackers.com.tw

露天風呂,一泊二食,畫一般的美景,真係令人神往..........


而東北個花期正正就係4月中,去東北要先到東京再轉火車,好似睇到既機會大好多.........


所以而家真係好難取捨﹗


不過咩都假,而家最緊要係先批左個假,之後搵個最平既方法去完成今次既旅程﹗


哈哈﹗你話係咪無心機返工呀.....><


年尾仲要同爸爸媽咪佢地去布吉 / 星加波先 ^ ^


沒有留言:

張貼留言