2011年1月7日 星期五

補祝SHIRLEY生日快樂

Shirley生日已經係12月22既事,不過我地一係唔得閒、一係有人病搞到要1月頭先可以同佢慶祝~~


哈哈﹗是晚揀左times 樓上既tony romas,食西餐..........


之前我同justin都食過﹗


其實呢d餐廳真係要多人先好黎,因為2個人其實都試唔到d咩...........



5個人order左4樣野,沙律、ribs、意粉再加牛扒+燒蝦


一人一杯野飲﹗


包包任食~~



個沙律佢地4個都唔鍾意,而我就覺得ok~~


佢地話好酸 =.=


意粉我就覺得好辣,唔係好食到咁辣............


最好味都係個ribs,5個人都係好味~~我上次都有食呢款~~



食哂之後好似唔多夠,於是叫左個牛扒+燒蝦combo~~


牛扒好ung、無咩味﹗


蝦就ok..........


不過我就覺得唔值$198﹗


但呢間野傾計都唔錯,可能果日唔多人,我地7點入去,佢地4個叫左可以refill既野飲﹗


我地refill左好多次,坐到10點幾先走人,哈哈﹗


一班人傾下計已經好好喇~~


沒有留言:

張貼留言