2011年1月8日 星期六

大戶屋+機密邂逅 (The Tourist)


一直都唔記得寫低justin今年買俾我既聖誕禮物﹗


一個毛毛袋,其實我一睇到就鍾意,而佢又話都想買過個新袋俾我﹗


而我!!???我無買呀﹗不過有樣野應該岩佢、可能遲多幾日買俾佢啦~~


過左聖誕先買聖誕禮物都ok呀﹗最緊要岩~~


星期五放工去左睇戲,港島真係好難買到即日既靚位﹗


但有一個地方可以就係太古,因為有2間~~


而mcl更加係有時多位到你唔信..........



睇戲之前去左大戶屋食野,今次試左2個新野~~


北海道黑豆海藻漬


甜甜地、我鍾意d海藻、justin鍾意d黑豆



仲有黑醋炸雞,成餐都好酸丫~~


真係好鍾意睇8點場,又可以食埋飯,睇完又唔會好夜~~



套戲都幾特別,特別在個故事﹗


我諗好多人都同我一樣睇睇下會估到底johnny depp係咪就係ap~~


不過唔到最後都唔知.............



2個人都好好戲﹗


不過安祖蓮娜真係老左好多,唔吸引lu~~~



之前justin唔肯同我睇,佢話呢套片得到本年度最差電影獎............


睇完佢都話ok﹗講真唔睇depp depp 就咁睇威尼斯d景都抵返﹗好靚呀﹗


justin仲同我講佢之前去過邊邊邊.......


下一次同你把臂同遊威尼斯既人一定係我﹗哈哈.........



要好好儲錢先,又發旅行夢lu~~


沒有留言:

張貼留言