2011年1月10日 星期一

爸爸生日快樂

2011年1月10日,今日係爸爸既生日﹗


尋日(已經好耐無咁update喇),我地買左個COVA蛋糕慶祝~~



JUSTIN要快D成為我地既一份子呀﹗



返屋企之前去左轉沙田既HOME SQUARE,不過好似唔多岩睇﹗


最後都係響IKEA買左個書櫃放雜物~~


好﹗終於咩都買齊﹗﹗



影張相先﹗係我係咩都要影一影既人.......



呢個商場好多野都未開,同埋都係幾貴﹗


下次揀其他喇...........



返屋企之前去買CAKE~~


上次JUSTIN都買過呢個俾我,好味﹗


於是想一家人試下~~



新褸,不過一直太凍都無機會著.......=.=


支野飲響IKEA買嫁﹗


綠色果支飲左,都幾特別嫁,紅色呢支未飲~~



我地有唱生日歌,不過唔知係咪部機太多相,錄左2秒就無左喇﹗


ANYWAY在心中﹗


爸爸好小咁自然就笑~~



媽咪好似好想食咁wo~~


真識貨,佢一食完就話好味﹗



其實咩都唔重要,最緊要一家人開開心心﹗


爸爸健健康康,咁就好good lu~~


2011要再同佢地去多轉旅行先﹗


諗下去`邊~~


沒有留言:

張貼留言