2011年1月24日 星期一

絕嶺人魔 (High Lane)


5個人一齊去爬山


最後4個失蹤1個死左~~


當中都幾多恐怖、核突野.....


其實呢D核突片一向唔係我杯茶,同埋我好細膽,下次都係唔同佢地睇喇......=.=



故事好快就入肉,短橋,其實都幾緊張~~



好快帶頭果個男仔就被捉,之後係最後果個女仔~~


手法都係好凶殘..........


好多流血畫面~~



雖然當"人魔"出現之後已經唔再恐怖~~


但果種血腥﹗


同埋我好唔鍾意佢描寫到人性好醜惡



哈哈﹗我地一邊睇,一邊話呢D咁危險既活動真係唔會去~~~



我想知道呢套戲係講咩文!!???


1 則留言: