2012年6月15日 星期五

好朋友的感覺



真係堝耐無約女朋友喇,哈哈........

是日我地去左旺角買左小小野,之後就去左食烏冬﹗

我係第一次食呢D石鍋烏冬,味道都OK~~~




我地由結婚、朋友、工作、家人﹗

談天說地,講唔停,足足講左4-5個鐘~~~


點講呢,有時好朋友就係好朋友,唔洗成日見,但一出到黎,感覺就係好熟識﹗

我返到屋企忍唔住同佢講返我地第一次見面既情景,記得果一年中六CAMP~~

佢係轉校生,我一見到佢就知道我地會係好朋友,我成日痴住佢,宗然我被其他同學笑,不過我就係知道呢個好女仔係同我夾既~~

咁一笑已經10年喇﹗

我真係好高興認識你﹗

1 則留言:

  1. 人生有幾多個十年呀!!!!!!!!!!

    最緊要係笑足十年、百年、千年呀!!!!!!!!

    唔好常常唔開心啦!!!!!!!

    係唔係???

    回覆刪除