2012年6月28日 星期四

Our Galaxy Holiday @ Day 2


第2朝我地REQUEST左LATE CHECK OUT (其實都係12點就要走)

不過我地都好好把握時間落左去泳池玩左一陣﹗

早餐就係薯片+FANTA~~~



因為之前落過雨泳池水都有D凍~~

天氣無之前咁好喇,不過好彩無雨~~~

 
不過就小人左,我地今日終於 一落黎就搵到位~~~


一人一塊板,浮下,影下相﹗



其實橋上面有幾個暖水按摩池,不過我地無玩~~~


玩夠沖完涼CHECK OUT 完又係時候食野,當然係近近地既官也街啦﹗

因為今晚會食BUFFET,所以食小小就算喇﹗


新好利萄TAR & 豬扒包

味道都幾好,即整即食


仲食埋木糠布甸,不過真係難食左好多﹗無下次~~~


J 話佢好想去威尼斯人,咁岩官也街間M記隔離有車去HARD ROAD,過對面就係威尼斯人﹗

其實我地都行左一陣HARD ROAD,想入去CARTIER 睇下介指~~

點知一定要經過賭場,個實Q哥哥唔知係咪眼大,居然問J 羅身份證﹗

OMG,我同未成年男童拍拖

J 就勁嬲,點都唔肯俾佢睇,成30歲人仲俾人查身份證﹗


J 仲死撐話係CHECK 我﹗希望佢唔會以為我係J阿媽啦﹗


我諗佢想黎呢度最大原因係因為我地PRE WEDDING 都會黎呢度影~~~

Photo Copy from Alexander Hera

真係好鍾意呢D FEEL~~~~

唔知我地會唔會都影得咁靚呢!!???


當日都有人影,下次就到我喇,好緊張呀﹗


突然的藍天~~~


之後行左一陣﹗



睇下表演~~~


行左幾間鋪~~~


上次黎坐過既貢多拉~~~


之後就返返去GALAXY喇﹗

行過對面馬路,五分鐘左右~~


見到佢有TEA,其實應該第一日食,$208 FOR 2 都幾平呀~~~


好靚既結婚蛋糕呀﹗


之後去左新埔京附近既公園﹗諗住同攝影師講可以黎呢度影~~~


粉紅色屋仔~~~


不過呢度換緊D遊樂設施,其實都唔係好多野影~~~


爛玩人又玩一餐~~~


萄式屋仔

之後就等開餐喇﹗

2 則留言:

  1. 妳未婚夫baby face嘛
    [版主回覆07/03/2012 00:35:11]真係唔知好嬲定好笑!

    回覆刪除
  2. ♥ Billyan ♥2012年7月4日 上午9:44

    HAHA .,.. 查身分証...笑左!! 我覺得比人查身分証係好事~~証明個樣襟睇~~
    [版主回覆07/04/2012 11:38:36]不過男朋友個樣襟睇對自己無著數

    回覆刪除