2012年6月18日 星期一

Our Galaxy Holiday @ 議事廳

原來不知不覺已經2年無去澳門喇,前幾年真係一年去幾次呢個地方,隔左咁耐去,其實感覺上無咩唔同﹗

不過就發現好多鋪頭執左,真係一年人事幾翻新~~



其實果2日天氣都麻麻,陰陰地,有時落大雨,不過好好彩,我地一出到戶外就有小小藍天,所以呢2日好開心﹗

落船第一站就去新埔京之後行過去議事廳~~~


雖然食左早餐,不過去到已經差不多12點,搵餐廳醫肚﹗

J 話同事介紹福隆新街有間粥好掂~~~



由街頭搵到街尾,點知原來要再行入小小,同埋原來人地唔做晏晝~~~


無機會食LU~~~


J 話覺得呢座樓好懷舊﹗好舊就真~~~


之後試下搵銀禧面家,位於國華戲院商場對面,我地搵左幾個字,之後發現原來執左....

唔怪之得,搵極都搵唔到﹗

真係出師不利~~



因為到左大三巴附近又買左金錢餅~~~


而家超貴,$10 只係得9塊,不過呢種味我真係好愛~~~

J 仲買左個豬扒包,個包唔好味,豬扒OK~~


行行下真係去左大三巴,影左二張相


哈哈﹗呢個角度真係好肥~~~


原來大二巴隔離有間大利來,有人話好味,有人話唔好﹗

味道既野真係好因人而異,我地岩岩食完所以無買,第2日去左食新好利~~

可能我唔太好豬扒包,覺得間間差唔多味~~

之前響福隆新街就鬼影都唔多隻,呢度就人頭湧湧............=.=


之後我地搭巴士去返碼頭轉車返GALAXY CHECK IN~~

好期待呀﹗

沒有留言:

張貼留言