2012年6月6日 星期三

Reenex CPS 第3次 Treatment




好快又過左2個星期又係時候去TREATMENT﹗

上次都有小小不歡而散,佢仲要臨尾介紹個同事,我心諗JOIN左就轉個新既治療師~~

好彩今次都係Elain 幫我﹗唔知呢..我鍾意同一個人跟﹗

今次仲第一次響D 有VIEW既房整﹗

環境真係算唔錯~~

經過3次TREATMENT,J 都有讚話白左﹗

我覺得都有進步,最明顯就係黎M果時,D粒粒真係細左同埋小好多~~~

我真係好期待6次之後塊面既情況﹗

之前2次都係坐響度整,今次第一次訓響度,不過感覺上坐響度佢會用得多D GEL﹗

坐響度係會噴neutrolizer上面,訓響度就用抺,感覺上噴好似乾淨d~~~

下次都係叫佢坐響度整先﹗

之後fu mask,今次佢好似鬆手左搽多小小~~

不過整完之後要化妝真係好煩............=.=

沒有留言:

張貼留言