2012年6月24日 星期日

Our Galaxy Holiday @ Hotel

其實GALAXY 未落成前我覺得呢間酒店好怪,咩事成間金色.......


落成左其實都唔係好有好感,不過今次有一週年PROMOTION,每房連TAX $1251~~

雖然咩都唔包,不過短短地放2日假,住下酒店,感覺真係唔錯﹗


我地搭完BUS 去碼頭轉返GALAXY 大巴返酒店,當時差不多3點~~

一入到去大堂,真係好大....=.=

真係有D浮誇.....


激多人排隊CHECK IN,第2日我12點半落黎CHECK OUT 發現有D 人已經偷步CHECK IN,下次都係早去有著數~~~



我地被安排去21096,一出LIFT見到大梳化有人已經忍唔住........


GALAXY 單數房號係望泳池,我地住雙數望街~~~


房都幾大,感覺都幾舒適,鍾意佢隻藍色好和諧~~


洗手間望出去﹗

由上至下、由左至右: 浴帽、針線包、化妝棉、棉花棒、梳、拍甲銼、須刨、牙刷~~

好整齊,好得意﹗


一睇就知係GALAXY


房入面既野食,杯面、薯片,氣水 X 4、啤酒 X 2 係免費既~~


我地間房望官也街~~

整體黎講間房都好滿意~~~


抖左一陣係時候去沖浪~~~

一落去就係沙灘,原來只係小小沙濕左.......=.=

都有小小失望﹗


同埋因為佢係3間酒店SHARE一個泳池都真係幾多人下........=.=

我地真係想搵個位都無



之後搵條"博" 放低D野就算﹗

衝衝衝呀...............


GALAXY 分3個池,2個普通泳池,1個大既有浪﹗

浪果邊半個鐘左右就會有大浪之後細浪,不過個池底就唔夠深,好易撞到﹗

有時就太大浪,其實淺係會安全小小既~~~


佢都有幾多野可以玩,浮板、"浮條",可以租水泡、滑板﹗


真係幾大浪嫁﹗


仲有D水車仔FOR BABY~~


過一陣就去左泳池果邊~~

個天好藍好靚呀﹗



可能就太陽就快落山,我地好好彩有呢D位抖下~~

一邊飲下可樂,我有小小感覺自己去左馬拉旅行﹗



RELAX



=]

日落了,差不多要出去食晚餐~~~




GALAXY~~

1 則留言:

  1. ♥ Billyan ♥2012年6月28日 上午9:37

    針線包都有 ~ 勁 !!
    [♥ Billyan ♥回覆06/29/2012 09:53:59]哈~~係咪因為有指甲銼,所有你尾二果張要show下兩對美腳~
    [版主回覆06/28/2012 11:53:22]針線包我都見過第2D酒店有,指甲銼真係第一次見﹗

    回覆刪除