2012年11月1日 星期四

北京 Day 3 長陵、 長城; 百望山篇



響北京果幾日天氣真係超好~~

日日都藍天,又唔太凍,真係好舒服﹗

黎到第3日我地又一早出發,第一站其實去左購物景點-->寶樹堂


原本以為呢個TRIP無咩錢要洗,點知.......惡夢由第3日開始~~

我聽同事講寶樹堂有隻藥膏叫寶膚靈OK,於是我地一個家庭買左一盒(RMB 300盒)﹗

仲買左2盒藥貼(RMB 200 盒),估唔到 J 媽咪之前已經買過仲話呢隻野幾好﹗

最誇張係買一種由砭石生產出黎既產品,有手鏈 & 杯...........

砭石會放出紅外線,可以速進血液循環,仲做左D檢查證明真係有效﹗

先揸左DGEL響你隻中指,之後放響一部儀器下面,見到你D血管情況,醫師會睇到你身體邊度有毛病,(真係幾準)

之後就放D鏈響你手,真係睇到D血流快左~~~

最後我地D男人都中哂招每人一條手鏈,J 買左果條RMB 300,細佬 RMB 400,爸爸最誇RMB 600,仲買埋隻杯 RMB 1000﹗

我地一家用左成RMB 3300,原來好戲仲會繼續黎﹗


買左好多野之後就去到下一站長陵,其實長陵無咩野睇,因為D陪葬品都仲埋響地下


不過入面都有一個類似展覽館物體,介紹下D歷史 (最岩J 口味﹗)


經過一道門就去到墓碑位處既排樓~~

風景超靚﹗


好似假既風景畫~~


墓碑!!??


呢度睇到既紅葉仲多仲靚﹗


食過農家菜之後就去長城~~

終於都到左最想去既景點,呢度應該係居庸關,聽同事講有個叫司馬台仲靚,如果再有機會黎,會去睇下~~


佢真係好重~~


準備上去喇~~


另一邊長城,更難行﹗


我地行呢邊,目標最頂頂紅色屋仔~~


不到長城非好漢~~


爸爸一支箭行左上去,我同J 跟唔到﹗

好財細佬跟住 XD


媽咪行到第一個台已經停低左休息~~


百厭星上左烽火台上面,D樓梯超爛~~


越過左媽咪之後好唔容易追到爸爸~~


因為我地要繼續上,所以無一家人影相~~


XD


影得好好呀


終點在望


終於追到細佬~~


對面失修的長城,同而家個樣差好遠呀~~


古時D人真係好厲害~~


8掛走左去對面個烽火台﹗

其實一樣樣


上山容易落山難


終於順利完成好漢之旅~~


下一站百望山公園睇紅葉~~


可惜未凍,仲係好翠綠~~


差不多日落了`


小數的紅葉


希望遲下有機會望到漫山片野既紅葉


晚餐餐廳對出係鳥巢

食完都係6點半左右,團友返酒店,我同J & 細佬自己去玩﹗

都好啦﹗都叫有小小自己時間,下一篇睇下北京夜生活~~

當日仲要係萬勝節,都幾特別﹗

1 則留言:

  1. 逄旅行團去北京都必往寶樹堂朝拜
    [版主回覆11/25/2012 00:21:05]算係老字號,連我同事都話佢藥膏OK,我D屋企人買到痴哂.......@@

    回覆刪除