2012年11月1日 星期四

北京夜生活 簋街; 什剎海



7:00 就食完飯返酒店,我地當然唔制啦﹗

其實黎北京前我地睇過D旅遊書,知道夜晚通常都係去簋街食宵夜,後海飲野~~


再問埋導遊佢介紹簋街 & 什剎海

於是我地揀左簋街,由餐廳搭的士去,都係RMB30,其實我發現北京搭的士都幾平,我地由天安門搭返酒店(北4環)都係RMB4X~~

一落車見到真係五光十色﹗

好多野食咁WO~~


點知間間都係賣果D野,串燒 / 辣龍蝦B,我地3條友都唔食辣~~

所以由街頭行到街尾,都搵唔到有一間野係想入去試﹗

之後決定轉的士去什剎海,呢個地方真係無去錯~~


原來什剎海係出名既酒巴街,當日仲要係萬勝節,都幾有氣氛嫁,當然唔可以同香港LKF 比啦﹗

佢沿住湖 / 海而建,真係幾特色~~


中國色彩的STARBUCKS


明月高高掛~~



HALLOWEEN 佈置~~


員工COSPLAY~~

每間BAR都好有特色,有D感覺都幾HIGH CLASS~~

不過最想入都係果間DISCO,感覺好正


買左小小野食 & 大大棉花糖~~

3個人都食唔到一半,貪玩﹗


條街都好長,原來第2日我地會黎呢度坐人力車~~

過左橋有條內街都幾多野行,不過一睇就知係遊客生意~~


D 剪紙好靚,不過有D貴同唔知點KEEP~~


羊肉串,食完自己叉返響個桶度.....


我地揀左其中一間BAR入去飲野,半打啤RMB 200,我自己叫左杯COCKTAIL(RMB 50),聽講一個普通打工仔一個月3000,哈哈..........

飲幾晚就用哂D人工喇

間間都有自己 LIVE BAND,我地呢間有2隊﹗


其實感受下氣氛,都幾唔錯,之後就搭的士返酒店喇﹗

北京的士管理得好好,唔洗擔心會亂收錢,抵讚~~

如果想感覺下北京夜生活我都建議大家去下什剎海見識見識﹗

1 則留言:

  1. 當地人雖然工資不高,但又有能力買樓喎
    [版主回覆11/25/2012 00:19:15]係呀﹗唔明幾千蚊人工點買幾百萬樓 @@

    回覆刪除