2012年11月2日 星期五

北京Day 4

跟團真係無咩好記低,哈哈,希望唔好爛尾啦﹗

第四日第一站又去左購物,北京同仁堂。

先有個醫師介紹左都市人既通病,仲介紹左豬腳畺食療!

之後就有四個醫師入左黎幫團友把脈,我地一家個中醫一把就知爸爸心臟唔好,我就氣血不通,我地一家都有一個通病,到J 果時醫師就講中左佢鼻敏感問題~~

於是佢地就又撞左邪咁,連平時冷靜既J 都同我講" 我想你試下D藥.......=.="

又買左一大堆,媽咪買左蟲草 RMB 700盒,仲有其他2款補藥 RMB 520 - 530 盒,細佬都買左2個補藥﹗TOTAL RMB7500

我同J 都一人買左半年份量 RMB 6300~~

如果食完真係健康D,咁都抵既,自我安慰中,反而買左手鏈& 杯既爸爸就唔信中藥,佢咩都無買﹗

J 話北京同仁堂係國企都信得過........XD


之後就去左車遊胡同,我地加左RMB 40一個人入去參選四合院~~

呢D咁舒服既行程真係好岩一家人﹗


四合院


老上海介紹四合院歷史


入面係一個中庭,4邊係屋﹗

唔係好記得主人同仔女點分住咩方位喇﹗


呢度應該算係大廳~~


如果想住特色D可以揀呢D四合院,不過要有心理準備........


另一間房~~


車隊

北京果幾日天氣真係超好﹗


MY 車夫~~


原來踩踩下黎到左尋晚什剎海~~

日與夜其實好唔同﹗


遊經某王府~~


午餐地點,不過呢個團D野食麻麻地.......

唔算好特色~~

下一站係自費景點: 苜都博物館﹗

沒有留言:

張貼留言