2012年11月4日 星期日

中了 JNC 毒


岩岩由北京返黎,因為早前收到2張婚展門卷,Plan左要去睇一睇場地佈置,所以就算好支力都去左一轉﹗

個展覽雖然細細地,不過想睇既佈置公司都有幾間響度

(其實早前做過小小RESEARCH,我一早中左JNC 毒,真係好鍾意佢地D相,D色好MATCH,成個感覺好靚~~

我地睇左MAPLE、COLORFUL、HERE、FUNCTION、ROSY,當然仲有JNC

HERE & ROSY無期,MAPLE係好平,仲同MARCO POLO PART左好多年,不過真係麻麻地佢D DESIGN~~

JNC同FUNCTION 差不多貴﹗

最後BOOK左JNC


COPY FROM JNC

而家個PACKAGE包左BACKDROP,RECEPTION TABLE,相簿台+CANDY CONER、油畫架、蛋糕台、證婚台﹗

我地加左張地毯 $1900,因為唔想煩一次過訂埋~~

而家諗緊要唔要造多個FOAMBOARD,之前想造個魔天輪剪影($3000)  
哈哈﹗終於所有大ITEM 都搞掂哂﹗太好喇﹗

1 則留言:

  1. JNC 的佈置好COLORFUL 好靚架...我在會展都有睇過.....但我間酒樓唔使整咁多佈置, 我先放棄了................
    [版主回覆11/08/2012 00:08:52]希望佢幫我整到個場更加靚啦﹗

    回覆刪除