2012年11月11日 星期日

裙掛 @ 鴻運繡莊



其實上次去EXPO搵佈置公司時,J 已經迫我JOIN左鴻運繡莊,租當日出門套掛

點解用迫,因為我其實未開始睇掛,唔知到底有咩要注意,不過佢就好心急,話間間都一樣............

仲好快手咁落左訂....=.=

過左幾日就有Sales 打黎約我去試款,原來鴻運出名水晶掛

其實我就唔係特別喜好水晶,對於裙掛我其實無咩IDEA,只係知道中小五福....邊件多D紅

上到去,佢先俾左2件水晶我試,好似都係叫新款BOOK線掛,真係唔知咩黎!!??

因為我之前未試過所以想試D普通款對比下﹗


同埋我想要傳統款,覺得傳統款95年後睇返都唔會娘﹗

試左一件小五福,仲試左件金線密D既款,都係鍾意多D紅............

其實Sales唔算好幫手問佢呢件呢掛,佢件件都係話BOOK線掛,唉,最衰自己無做足功課﹗

Sales 知道我唔鍾意太多金銀線,主力都係sell 我水晶

之後仲試左2件潮掛,有件真係好靚,好COLORFUL,修身D款,不過個領位太高,同埋最後都係想揀返傳統款﹗

可能因為望落水晶閃閃地,感覺上件衫會新D

所以最後訂左件水晶埋單 $1980,扣左 $380 訂,俾多
$1600~~

唔知貴定平﹗

不過因為件衫仲會不停出租,所以未知而家呢件係咪就係下年我著果件﹗

雖然佢話放心一定仲係好新~~

之後諗清楚D,發覺自己蠢左,應該都係BOOK普通款先,之後UPGRADE 會好D,而家俾哂,下年真係唔知件衫會變到咩樣~~

2 則留言:

  1. 又唔使咁擔心既, 鴻運都好多年架la.....我之前去睇佢d 褂係幾新淨既;
    但我唔like d sales, 同埋佢地係貴過出面既...
    所以我都無租到鴻運....
    [版主回覆11/27/2012 23:55:10]我未開始睇已經被迫Join左, 都唔知價, 好彩見到D掛都OK

    回覆刪除
  2. 哈哈..我都係租依間既褂呀...!!!~
    同你一樣都係租左水晶褂...不過已經唔記得係咩款喇!!!~
    [版主回覆12/21/2012 23:52:51]唔緊要啦,婚前一個月可以轉款!

    回覆刪除