2013年6月16日 星期日

醉爆伴郎團3

黎緊新屋將會裝修,所以我同J 去左圖書館借左D 室內設計既書~~

其實我咁大個人都未申請過圖書證.....@@

不過原來J 都唔係好我好多,圖書館搵唔到佢D 資料,佢都係要重新申請﹗

唔講唔知原來借書唔洗錢 (發現新大陸)

Total 借左4本書返屋企慢慢睇,其實吸收下不同Design 都係唔錯~~

借完書約左伴郎食野,仲同埋佢個新女朋友,個女仔幾唔錯呀,係PR,好開朗﹗

感覺都幾SWEET

咩事好似揀心抱咁.......

因為趕睇戲,所以食左戲院隔離間餐廳,我地叫左個2人餐,有乳鴿、海南雞、燒豬頸肉,仲叫多左個天使面、聽落都唔係好多,不過都幾大碟,Eugene 女朋友又食得小,所以最後都食唔哂﹗

佢地揀左醉爆伴郎團3,原來已經黎到第3集,我印象之中睇左第1集,都幾爆笑嫁,不過當我知道JP 原來 $85 張飛,仲要佢網上訂手續費$8 張,貴到癩~~



因為無睇第2集,唔知點解CHOW 會無LALA去左泰國,中間都真係幾多笑位﹗


不過真係諗唔明點解最靚仔果個永遠都係咁配角!!??

遲D 會再約埋佢女朋友出黎玩﹗

最搞笑係佢同我講" 我第一眼望佢覺得佢都幾似Shirley,而佢個名叫思雅"

真係好多巧合呀~~

沒有留言:

張貼留言