2013年6月14日 星期五

桌球

上次打完藍球之後我地話不如去錄Ling~~~

於是打左電話去南華會問,原來無得BOOK﹗

不過我地照放工一行九人一齊過去,點知............

是日有比賽,FULL哂,我地灰左~~

於是我地就轉場去督波,其實全班同事無咩邊個叻呢項運動﹗

我地9個人分左2組,每組派一個人出黎督一次,個個人都有機會試下



成班人打左個半鐘,入左12粒紅波~~

我都入左3粒,好勁WO﹗

證明平時睇睇埋埋J 佢打係有丁屎幫助﹗

我都幾鍾意南華會,又平,又無煙味~~~

最後我地個比數係56:42,我果隊贏左

明明入得果12粒紅波,得12分,加埋唯一一粒PINK,6分,都係18分,咩事走左成百分出黎!!!??

因為我地狂打唔中,入白波多過其他顏色~~

之後我過左去灣仔同J & Andrew 食野,是放食左日本野 <<魚鮮生>>,我叫左個牛肉鍋,幾唔錯﹗

J 叫左魚生飯,一個Set 又飯、又烏冬、又湯、又沙律,好多野食﹗

仲叫左個南瓜天婦羅、炸蠔 & 露荀~~

爆飽﹗

沒有留言:

張貼留言