2013年6月23日 星期日

深圳遊變九龍城遊

真係好無奈,星期六原本係上深圳按摩,點知過左羅湖橋,去到深圳關口,Eugene 個證先俾公安發現過左期.....

原來都有2個方案可以行,1. 沿路返返香港 2. 中旅Counter 整個Visa ,不過要500 - 600,仲要等2個鐘~~

我地最後揀左1,真係沿路返返香港,我地要先響羅湖橋果邊登記,之後行返去香港果邊,逆流行到香港果邊橋頭就會有香港阿Sir 接手,牖我地做返入境手續,唔洗上落一層,之後去返地鐵出閘位,上返一層樓梯就搭到地鐵返去喇~~

因為老公真係好想按摩,於是四圍打去問人邊度有得按,其實果下我已經好支力,嬲又唔係,係覺得好支力,搭左43個鐘車,一事無成﹗

最後揀左去九龍城足樂人家﹗


好彩打左電話問過時間,原來BOOK左6:30,都要等到7:00先有得整,地下係按腳,樓上得4間房~~

不過感覺唔算超乾淨﹗


走廊都算光,房入面好暗,我地3個人一間房,我見其他人都係換左條褲,所以最後我咩都無換~~

幫我按個姐姐好恐怖,好大力,大力到係痛,我忍唔住同佢講左3次細力D,可惜,佢都係果下有反應,之後又大力返

第2日發現個身腫左....

價錢雖然唔係貴,不過唔想貼錢俾人打,所以應該無下次~~


俾人打完一身之後去左食泰國野,泰發,叫左個柚子沙律、鹹魚炒芥蘭,蠔仔蛋、青檸燒牛肉 & 大頭蝦粉絲煲~~

樣樣野食都好好味,燒牛肉食到炭味,可惜太辣~~

沙律又係辣,搞到J 其他野都係食到辣味ONLY﹗

粉絲煲最貴反而麻麻,油左D,D 蝦唔係特別新鮮~~

食完仲有Quota 食埋金玉滿堂糖水,我叫左個蘋果海底椰,J 叫左個白馬王子 (芒果、椰果、椰汁黑LOR 米)

2個味道都麻麻..............

呢個行程真係好累人呀~~

沒有留言:

張貼留言