2013年6月28日 星期五

保齡

上次撞正比賽無得玩,今次醒目問左先,原來南華會1, 3, 4 都會有比賽~~

一放工即刻就再打電話過去,好彩仲有位,不過.............我地唔記得個證...........

另一個有證人士由尖咀過緊黎,但原來一張證只係可以租一條Link, 4對鞋,但我地有7個人.............

當日J 都有黎呀~~

我地去到諗住整一張,點知Counter Close 左

當我地灰左之後諗住去到Link 場博一博,好彩原來有臨時證~~

於是好開心先開左一條Link 先.............

好快另一個證都到喇,YEAH,2邊進度都差不多

我好多年無玩喇,之前仲記得個姿勢,而家已經唔記得喇~~

開始都幾次落左坑

之後慢慢好D 好D

我地真係全場最嘈,一有人打到全中成班人都WE WA 鬼叫


J 落坑個樣,好好笑

不過佢都打得唔錯呀,同Candy 差不多分,今次好似仲係佢第一次打~~

另外Bobby 都係第一次,佢就係靠力量﹗

大約半個鐘玩一局,我地玩到第2局都開始支力喇~~

決定玩完就走~~


最後比數,Candy 同J 都係8X 分,其他人都係5X

呢個運動都幾舒服,下次都要再玩先~~~

沒有留言:

張貼留言