2013年6月20日 星期四

JEEP遊美奈

JEEP 我經酒店訂,VND 5,400,000,即係HKD200一個人,其實我都問過Sinh Tourist ,佢如果4個人坐一架車就全車US100~~

價錢其實差不多,不過酒店我就可以要求2個人一架車,雖然好似唔環保,不過4個人可以有自己空間我覺得一個TRIP 都係需要既﹗

同埋大家可以互影,好玩~~


2點搭2準時開車,第一次坐呢D 車~~


經過很多不同酒店,呢D 近大街,望落都好舒服~~


好快就到第一站Fairy Stream~~~


有指示牌,其實自己行都無問題~~



其實呢度係一條泥河,無咩特別,主要係睇最後段既紅土白石~~

我地一落去已經有個細路跟住我地,原本都唔理佢,我地有我地行,自己傾計,不過我見佢跟左好大段路,見俾小小錢佢大家都開心,﹗所以慢慢我都開始有聽佢講野﹗ 點知呢個諗法完全錯哂...........@@


呢D係普通石~~


就係麥生身後果個細路~~


我地行到邊佢跟到邊,見到D 深水小小都叫我地小心~~


又摘四葉草,又摘花俾我地~~

其實係我衰心軟先既,見佢跟左咁耐,接受左佢個四葉草﹗

又話四葉草會Bring us Luck~~


於是就俾左部相機佢幫我地影左幾張相~~

後面D工人堆沙包防洪﹗


紅土白石點黎呢!?? 紅土其實係夾雜住海水因為洪水而沖左黎呢度﹗原本D石係白色既~~


前面好似仲有好遠路,不過我地夠鐘返轉頭喇﹗


J 話俾我知紅土入面有SALT~~

行返轉頭一陣,佢就叫我地俾錢喇,咁都係我地預期既,我諗住俾一蚊美金 VND 20,000,因為佢其實咩都無做,點知佢唔收D 錢,仲話要VND 100,000.....

其實佢做過D 咩,我地當然唔理佢,照俾20,000,佢串到連果20,000 都唔肯收,仲話一係俾50,000~~

果一下我同Iwin 心軟話好啦,都俾啦,點知佢應該聽唔明我地討論中,就開始話我地NOT GOOD PEOPLE,有好多馬來西亞黎既人俾100,000,佢越咁講我越唔會俾多﹗

之後佢開始咀咒我地,話我地一陣就會撞車,咩人黎嫁,果一下我真係好嬲,仲話左佢幾句,不過算啦,根本上無作用,佢認錢~~


嬲左一陣,我見到有得騎駝鳥,於是就上去試左一圈,佢開價VND 100,000一個人,我地話 100,000 4個人,人地當然唔肯,最後100,000 2個人,得我同阿WING 有興趣~~~


佢個身好濕,我一上去佢就跑喇~~~~~


就係咁樣跑一圈~~~


雖然好短時間,不過又真係幾好玩~~~


再影多張靚相~~


之後行返出去大路,下一站Fishing Village~~

因為聽到司機話TAKE SOME PHOTOS,所以我地無落到去~~


好靚好舒服既海邊~~


我地以為係斜波落唔到去,點知返黎見到D相入面有條樓梯,好彩呢個地方無咩野睇﹗


再上返車,直達白沙丘,不過因為Iwin 佢地架車要加油,所以我地停埋一邊等,司機幫我地影左張相~~~

我地個司機唔識英文,所以咩都問唔到佢~~


Iwin 佢地架JEEP~~


牛牛,唔知係咪野生﹗


突然轉左入去泥路,呢D 先係JEEP 應該行既路啦﹗


望到白沙丘喇~~


入去要俾錢,好彩唔係貴~~


司機同我地講,如果行就40分鐘,租車就30分鐘,我地見行要咁耐,於是租左車﹗

點知原來好近,感覺被人呃左,不過後尾又諗,佢話40分鐘應該計埋響入面行既時間,好人家壞人!!?? 自己決定,無人知佢真正意思~~


呢度都幾靚嫁,如果有時間黎野個餐都唔錯~~

其實望都望到白沙丘,點解我地會覺得佢好遠!!??




先要學識點加油,開車~~

2個人一架車,30分鐘,VND 420,000,都貴貴地~~


YEAH 出發~~


我地發現近沙漠仲有一間租車,平小小~~

下次如果有興趣就入小小先租﹗

白沙丘入面高低不平,我地一黎就沖左落去個低位,點知Iwin 佢地架車唔夠馬力,上唔返黎,果下都有小小灰左~~


等緊佢地上返黎~~


我地都唔知響呢個位浪費左幾多時間,最後J 要返去叫人黎幫手,其實中間都有D 細路諔埔我地,不過一定又耍R TIPS.....

唔想再煩,我頂帽突然吹走左,我寧願自己跑去執返~~



Best Shoot,好靚,可能因為就日落,所以見到金金地~~


之後去左紅沙丘,日落了~~


一落JEEP,好多細路圍住我地,其實我地唔理佢地,仲話響白沙丘玩左,不過佢地一直跟,同埋其實大家都想玩~~

於是用VND100,000 租左4張沙毯,好喇,終於都有得玩~~


佢地其中一個好識做咁落去幫我地影相~~


準備

佢地會用對腳頂住我地,之後我地訓低小小,佢 一行開就落去喇~~


我真係好渣,好快就斜左~~~



之後仲.........




跳不起的青蛙


玩完一人玩雙人賽~~~


我老公咩事張張相都咁型......HELP~~~


炒埋一齊~~


唯一一個敢玩倒轉~~


正呀~~


雖然全身內內外外都係沙,不過真係好好玩~~~

我地再另外俾多VND20,000,幫我地影相個細路﹗


呢個真係一個好好既體驗~~

其實個TOUR 無話去白沙丘,唔知點解個司機去左,不過佢話唔去占婆塔,我地當然唔肯過佢,佢打左俾酒店問,之後就話去喇~~

所以其實我地賺左個白沙丘~~


架車開左好耐,個天開始越黎越黑,都唔好話唔驚~~~

我地上到去,影左幾張相就走喇~~


另一座,我行既時候FEEL到D 滑SAN SAN 既野爬過我隻腳...............@@

仲見到蛇同青蛙,真係好驚呀~~


除左早餐同個沙包之外我地全日都無時間食野,好肚餓呀,我地叫司機車我地去餐廳~~

原本想返酒店食,不過酒店話因為太小客人餐廳唔開﹗

下一站: 又係海鮮你食悶未!!!??

沒有留言:

張貼留言