2014年2月6日 星期四

我的快樂生日2014



又大一歲,哈哈,我提議用它公張Gift Card 去JW Marriott食Dinner Buffet~~

幫佢慳左一大筆,真係好老婆.....

 事前我仲自己打去Book 台,老公打去提酒店係生日飯,所以得到一個小蛋糕~~


一人一邊龍蝦,半隻蟹~~

個蟹蓋真係好好味,好新鮮,又勁多膏.......

其他仲有蝦、螺、青口.......款就比較小,味道OK~~


一人一杯餐飲,Coffee 真係好吸引,不過我杯朱古力就差左D~~

仲食左個沙律,小小刺身,火腿有2款,不過並唔係我地鍾意既味道.......


 之後到熱食,是日無咩胃口,都唔係食到好多,熱食都係食左呢碟,哈哈﹗

Total 2個人食左7碟野,真係好小~~~


試完我覺得名過其實,W Hotel 好好多~~~


不過我都要多謝老公陪我黎試~~

生日其實簡單同自己鍾意既心一齊就夠,愛你~~

沒有留言:

張貼留言