2014年2月27日 星期四

快樂的2月

不知不覺2月已經過去,上一篇Blog 都只係去到2月9日........

咁唯有寫一篇總結~~

2月10日,老公前同事黎左我地屋企,送左個熱水壺俾我地,哈哈....從此終於有熱水飲....XD

我地一行6人先去食左泰國菜,6個人終於可以食到咖哩蟹、柚子沙律、串燒、菜、菠蘿飯、炒金邊粉、咖哩牛、蒜容包 X 2、薄餅、冬陰功湯...........

好誇張,多到食極都食唔哂﹗

去完旅行返黎,又繼續我地既密識小家具計劃,

2月19日,行左Ikea,買左個碗架、毛巾.........


2月21日,放工去左Chocolate Shopping,因為買吸塵機又同老公嘈左幾句﹗

我想買一個2XXX 既吸塵機,因為個Filter 好好,唔會噴返D 廢氣出黎,又可以吸床D 塵滿,對老公定鼻敏感可能有幫助......

而老公就覺得雖然2XXX 唔係貴,不過想我考慮返自己負擔能力去買野,唔好下下都想用好,大家觀點角度完全唔同,其實好難傾.......

最後老公話俾我決定同埋買完一埋衫感覺良好,等我試用完再Share 返~~~

 Chocolate Staff Sale 好抵,衫褲5折,家居用品4折,我地買左一套毛巾,大中小都係1XX,2個調味料樽仔、我買左5件衫,老公都買左2件 & 一件褸,加加埋埋好似2000~~~

2月22日,公司活動,忙足一日﹗

2月23日,清潔左屋企一轉,發現真係好大塵,D 塵一舊舊,更加想要部好既吸塵機~~~

  

之後買送煮粥,因為未買電飯煲....XD


是日整左個養生粥、豆豉蒸豬肉、菜心 & 蒸魚~~~

好好味呀,算係我地正式煮既第一餐~~~

2月25日,因為生日,放工去左 Mioggi 中心免費做Facial,好Relax 咁做左個半鐘,環境其實同之前Ingrid Millet 差不多,入去先清潔,不過清潔完佢個Staff 成20分鐘都未有人返,呢樣野真係差D~~

之後就做磨皮,呢個我特別加錢做,$240,上黎坐下都要啦﹗

再之後針清,魚子精華導入,呢個好舒服,係我喜歡既凍凍地,再之後倒模~~

整好哂,當然又Sell 我,但我都不為所動,由Sell 我一萬,到6千,再到1300有3次Facial 我都無理佢,之後好順利咁離開左.........

之後幾日皮膚真係感覺好左,好正,但我都係完左CPS 先再考慮~~


2月27日,同Yvonne 打羽毛球,哈哈,出左小小汗,又再次感覺自己好耐無做運動喇﹗


沒有留言:

張貼留言