2014年2月2日 星期日

麥太的第一個農厝新年


哈哈﹗都唔明點解搬左之後咁忙,完全無時間打日記,不過可能係因為新屋未有Wifi,又未有電腦~~

今年新年可以話有開心,亦有唔開心,等我簡單記下啦﹗

年29同奶奶、婆婆團年,年30果朝接到細佬電話話爸爸唔舒服去左北區醫院,雖然果日我放早,不過返左香港仔搞小小野,已經好晏,差D 搞到我探唔到爸爸.......

探完爸爸經過太子,於是學人買左2棵蘭花,好抵呀,咁大棵都係$100,買埋個盤都係 $123~~

返屋企就最後準備過年既野,整好盤花......


D 花好靚,真心覺得蘭花好優雅~~


Sogo 買左盒靚曲奇,放D 花生,瓜子、角仔、硬餅、糖環,其實呢堆野都係媽咪準備俾我﹗

呢個就係我地新年全盒~~


 大年初一一早同奶奶婆婆拜年,之後就同老公上大陸,哈哈,返到去都已經夜晚7點﹗

媽咪準備左邊爐~~

好豐富呀,又魚片、又丸、又姑、又腸、又肥牛,個湯底仲要係自己煲,媽咪超勁~~~

食飽飽去左個親戚屋企拜年~~

 
拜左一陣細佬話同我地去唱K,於是走左去唱K~~~

K 房位於一間酒店,個樣都幾好~~~


超大大堂~~


唱左個半鐘,間房勁大,好多生果,有一個女仔DJ 專幫你執野、點歌~~


我地得果6個人,但呢間房應該坐到20人~~~


生果多得好恐怖~~~

 我地唱左2個鐘左右,RMB 900 for 6個人,不過佢個朋友好豪俾左RMB 500 貼士.......@@


唱完返到屋企上左天台放煙花~~

好靚,自己點見住佢爆,感覺好得意......


當然都有呢種~~


簡單就是美~~


 老公放~~


哈哈..........


 第2朝細佬就放爆竹,我地遠望~~


一地紅紙~~


 間屋大致上完成,地板層層都係呢個色,做左假天花,四樓個窗好大~~


之後趕去婆婆度,好多人圍,婆婆好開心,婆婆同上年一樣,好多野講,好開心又見到佢~~


仲去田度幫手擇菜~~~


 人比豆嬌......XD

 因為細佬趕去汕尾,所以我地食左午飯就返香港喇,之後仲去探左爸爸~~

2月4 日爸爸就出左院喇,謝天謝地......

咁就完結了新年的大陸行~~

沒有留言:

張貼留言