2014年2月10日 星期一

繼續來我家吧﹗


 2月6返左媽咪度一家人食開年飯,我地劉氏由4 人變到6人,好強呀~~~

假期又係朋友黎我地屋企既時間,星期六同左蘇菲 & 男朋友先去數碼港睇戲,佢地揀左賭場風雲,不過睇完真心覺得麻麻......

老公仲話點解周潤發要接呢D 戲~~~

之後就過左去我地度坐,蘇菲仲帶左蛋糕,Wow........

多謝厚愛~~

阿輝都黎坐左一陣......XD


之後詩韻,又帶左蛋糕,哈哈﹗

我地由8點開始傾,傾到12點先走,老公話搞到人地咁夜,好彩去銅鑼灣,轉小巴一個鐘唔洗返到~~~

星期日就超多地方去,先去老爺度,之後返返新屋,因為我屋企人黎,由3點坐到5點,諗住去食野,不過又落大雨﹗

最後夜晚去左搵老公個姑姐食飯..........

原本我約左Fiona 同 Lok Lok ,不過因為我係被最後通知的那個,所以都無得Say No~~~

不過終於都叫做完成哂D 拜年活動,開開心心等去沙巴.......

到底我個大阪遊仲繼唔繼續打好呢!!???

沒有留言:

張貼留言