2014年2月4日 星期二

朋友上新屋拜年


新年都有安排朋友上黎拜年,話哂第一年派利是,開心Share~~

赤口先有老公一班波友,當晚好勁,Total 15人,我計過連埋Sofa,只係可以最多12人,辛苦其中幾位要企喇........

當晚大家都好客氣,帶左好多朱古力、曲奇餅、鮑魚面上黎,其實真係太客氣,我地得2個人都食唔哂~~

齊人先開左飯先,不過預得太小食物,應該個個都未飽~~

之後開檔,玩到俾人投訴就知我地聲浪幾大.......XD

希望隔離唔好唔鍾意我地啦﹗


大細、魚蝦蟹、百家樂!!!??

煲邊個贏邊個,做莊既就慘左D~~



其實我都係第一次玩,都幾得意呀,變化好多~~


迫爆大合照~~

年初四訓醒執一執返整齊D野,宇珊、男朋友Henry,Ceci, Candy 上左黎拜年,哈哈,又多左幾盒禮,不過真係食唔哂,送左D 俾Candy......

原本老公想去ikea,不過我唔想搭車,於是響附近行左一陣,買左個飯,返到屋企整左個蠟味炒荷蘭豆,年糕做晚餐,哈哈﹗算係新屋第一煮~~

就係咁4天假期順利完結........... 


大年初五係我既農厝生日,是日約左Winnie 同佢男朋友上我屋企,4個人食左3盒壽司,一個炒面、一個炒飯~~

Winnie 帶左支酒黎,大家即刻開黎飲.......


Winnie 又準備左小蛋糕,哈哈﹗

其實我呢幾年願望都係好簡單屋企人朋友身體健康開開心心~~~

下年希望生日可以同媽咪一齊,多謝佢帶我黎呢個世界......

我其實已經好幸運好幸福,知足常樂

沒有留言:

張貼留言