2014年1月28日 星期二

繼續螞蟻搬屋


雖然已經入住新屋,但我地並無請搬運公司搬,所以仲有好多野都要我倆一件件咁搬過去﹗

當然都係D 小家電 / 小擺設~~


新屋雖然好大塵,但老公已經忍唔住放左張牛皮落地.....

但就勁緊張叫我唔好著鞋踩上去....XD

呢個Corner 會再加盞大座地燈,感覺無咁空~~

不過要過左年先可以安排運落黎,而家都唔送貨.....@@


射燈終於裝左,我自己好滿意~~~


之前都擔心會唔會唔夠光,但而家咁望幾好~~~


窗台我地放左 盞座台燈,Heehee......

RMB 260 真係好抵,手工好好~~~

之後羅埋D 碗碟,買盤蘭花,寺好利是就等過年!!!

沒有留言:

張貼留言