2014年1月26日 星期日

又上深圳買燈


我都唔知點解我地間屋要咁多燈,因為房同廚房都未有射燈,所以我地又去左深圳,順道返大陸果邊新屋入伙~~~

我地第一站就係田貝,原來成條田貝都係賣燈,搞到我次次都係去完個商場就算........

不過因為太近新年,好多鋪都係無貨......@@

我地行到最後一間先買到五盞射燈,仲要個款係我地次選~~

我地會先裝響廚房,一套都係RMB 30,連埋一個4W LED~~

最搞笑係我地買左之後佢地先羅個燈過黎裝,又係學野既時間......

因為佢原網用烏絲,所以第一件事係要換左D 電線,加個火牛,就係呢一堆工具.....

有趣有趣~~


之後就加支燈上去,用膠水痴實~~


加埋個燈罩~~


 之後做埋連接火牛同埋背後路軌就大功告成,雖然知道個原理同埋工具,不過壞左我地都係買過過隻新既算.....XD


3個staff 忙左半個鐘就係賺左我地RMB 150,就咁睇哂個過程都抵~~~


之後我地經過一間好型既燈鋪,老公對呢支好冑興趣,RMB 750,我都覺得幾好,不過未諗清楚放邊~~~


如果我地間房未裝燈,我實買呢個,RMB 450,呢間一定唔平,但呢D 款真係好正~~

最後我地都有幫襯,買左支RMB 260 ,座台燈,好靚.........

2 則留言:

  1. 即時裝燈... 咁有趣 ~

    我都覺得最尾呢盞燈唔錯喎!

    回覆刪除
  2. 我地成日鍾意埋同一樣野......XD

    下次我應該會換呢盞,深圳買真係平好多!!!!

    回覆刪除