2014年1月10日 星期五

爸爸生日快樂


爸爸舊曆生日,媽咪仲響大陸,所以得我地2公婆 & 細佬同爸爸慶祝~~

不過佢都好開心,人越老越似小朋友呢句說話好岩,哈哈.....

當晚我地去左8喜試下,老公話味道麻麻,不過我覺得幾好,清小小,細細碟爸爸樣樣食小小~~

4個人叫左13-14樣野,好誇張.........

不過講真無咩邊樣好出色,我志在一家人聚下,而家新屋差不多搞掂有好多野要跟,公司又開始有D忙......@@

食完飯我地返左屋企切蛋糕,我去Regal 買既,因為爸爸唔Like 朱古力,所以無咩得好揀~~

希望爸爸唔好成日轉牛角尖,大家開心最緊要, 更要小心身體唔好再整親.....

當日老公轉左新分行,又要重頭做起﹗

希望呢2個我生命中最重要的男人健康快樂~~

沒有留言:

張貼留言