2014年1月13日 星期一

東涌踩入迪欣湖


上個月同同事傾開去踩單車,約左15號,點知落雨,改期改左1月11日,其實當日我地屋企有傢私送,所以要辛苦老公自己一個搞掂.....

好彩都好順利~~

我地約左10:30 東涌地鐵等,不過搞搞下都成11點,東涌地鐵就無得租車,要租就要入去逸東村

我地搭38,都幾快,又買下野,差不多12:30 終於開始踩!!!

由逸東轉返入去東涌NP 360 果邊單車徑,轉個灣就見到呢個View,好正~~

天氣勁好,又唔係好凍,除左舒服都係舒服~~


條路好轉折,又上又落又要過呢D 神秘通道.......@@

有意思有意思~~


新天地~~~


響機鐵隔離踩~~


之後會到達奧運徑入口,原本要轉入去,點知條路封左~~~


天空偽藍色,花是紫色,葉是綠色~~~


由於另一邊被封,所以要踩馬路,都踩成半個鐘,唔好話唔危險,真係有車響側邊經過~~~

不過如果你夠定都OK~~


再經過時光隨道~~~


繼續向迪欣湖進發~~~


呢幾條柱原來係船廠遺址~~~


踩到去欣澳站之後開餐,同事帶左菠蘿腸仔,仲有白酒,加埋零食,面包~~

又發生有鑵頭無開鑵頭刀......XD

好彩另一個同事有~~~


就係望住呢個景食野~~~


4點已經到達迪欣湖,哈哈...第2次黎~~

在最好的時間到達,真係好正~~


全港最靚7-11~~~


我地一人買小小野,坐響草地上又開餐~~~


坐到5點,差不多日落~~~


因為還車要去返欣澳,我地響橋上面睇到個靚日落~~

原本話想去迪士尼食自助餐,不過好急,佢分2段時間,5:30 - 7:30 OR 8:00 - 10:00

唔想咁急於是去返東涌食海鮮,早前已經去Openrice 揀左呢間,6-9 pm有專車由東涌車入去~~~

換句話即係入去預左俾人'' 据"


環境都幾好~~~

海邊,好彩當晚Book 左露天,唔凍...........


是日海鮮~~~

其實都幾貴,一桶蠔 $144,我地灣仔街市買 $75桶,9個人叫左聖子一斤,象拔Pong $650,大瀨尿蝦一隻 $250,一條魚,魷魚,一人一隻帶子,一個咕嚕肉,蠟味炒菜心、一個雜菜煲~~~


象拔Pong 雖然貴,不過都叫新鮮.........


蠔唔係幾好,炸粉太厚,聖子唔新鮮、瀨尿蝦唔值咁貴、魚同魷魚叫正常~~

其他小炒完全唔掂...........


雖然好大隻瀨尿蝦,我分到中間一節,都無咩肉......

其他頭尾應該無野食~~~


同呢班人簡簡單單玩左一日好開心~~~

之後仲去左食Hargendaz,哈哈,唔講唔知而家一個2球叫價 $68.........

好貴呀!!!!

下次同老公黎玩多次先~!

去Disney 食Buffet~~

沒有留言:

張貼留言