2014年1月1日 星期三

201314


倒數當然同一班好朋友一齊,原本想黎我新屋,不過最後都係趕唔到!!

於是就約埋大家一齊燒炭,打邊爐 + BBQ~~

地點係土瓜灣鴻福海鮮四季火鍋

我地七點開始打,一行七人,大家仲帶埋自己另一半,希望Shirley 都快D 搵到幸福...


一邊係火炭邊爐,七個人都唔記得加左幾多轉野食~~

一大班人志不在野食..........

不過呢間餐廳最後唔會話俾你知食過D 咩,點計錢,佢只係會俾一疊Order紙你,好難跟返~~

最好就自己記得食左幾多樣野,咁就唔會咁易俾人計多錢~~

邊爐呢邊墨魚滑幾唔錯,肥牛同本地牛都唔多掂,鱔片都好味,其他普通


另一邊就係炭燒,我記得燒左雞亦,腸仔,大蜆,鮑魚,蠔,牛舌,雞軟骨~~

大蜆未吐哂沙,Sai 左~~


我地個火Keep 住好細,所以燒好耐~~~

飽魚係活氐生被燒死,好殘忍呀..........


麻煩哂Shirley 同Iwin~~


生蠔勁大,大半隻手掌,$20 隻,


食到最後個個都好飽,又要迫人食,不過都係D 男朋友老公被迫......XD


我地仲補祝Shirley 生日,希望大家都健康,幸福快樂~~~


餐廳環境唔好,通風要加把勁,不過食個風味都唔錯!!!

最緊要都係同朋友一齊~~

我地食到10點幾,諗唔到去邊,於是去左我屋企,屋企咁岩無人,我地一齊睇煙花,一齊睇新城~~

笑笑下已經2點幾,愛你們一生一世~~

同埋最開心係第一次見蘇菲個男朋友,好識照顧人,Good~~

沒有留言:

張貼留言