2014年1月25日 星期六

新居一星期

星期六搬入新屋,訓左一晚,果一晚感覺好舒服,2個人有時自己忙碌~~

有時坐埋一齊睇電視,食下飲下!!!

物2朝訓到自然醒~~~

星期日就返左奶奶度,因為老公要睇波.......

仲話新屋一定要裝齊Now, Cable & HKBB......@@

星期一返左奶奶度食飯,食完好懶唔想搭車返新屋.......XD


星期二老公又幫公司出戰左一場比賽,今次公司D 同事好勁,先入一粒,守到最後,1:0

踢完波又話D 衫污Joe,要返奶奶度俾工人姐姐洗~~

直到星期3開完會先第2晚留響新屋果邊,我地買左外賣上去食,就係香港仔南記,香港仔的第一餐是香港仔南記......XD

無法啦,我地連電飯煲、水煲都未有~~~

其實仲有好多野未齊,洗衣粉,洗潔精......

師奶新手做左Research,最後揀左花王洗衣粉,因為係小泡又無磷~~

洗潔精就揀左個環保配方,希望減小污染!!


星期四就請左半日假整頭,原本想剪短,但整左負離子又唔捨得好想留長~~~

哈哈,我都係鍾意長頭髮多D.........

整完頭都係5點幾,於是返左黃大仙,因為媽咪返左黎,所以有靚湯飲,原本佢已經煲左西洋菜豬骨,但一聽到我話返黎,即刻煲左個花膠雞,想話自己唔係公主都唔得,鍚到我濃!!!

飲完湯就去Meet Up 女朋友仔,好好笑,我地一個去左九龍塘,一個去左觀塘,最後去左九龍灣Meet 返!!!

2個都係大頭蝦........XD

女朋友仲同我研究慳錢秘技,真係好搞笑~~

邊個娶到你真係執到寶!!!

星期五又要開會,好彩今次開到8點就散........

散完即返香港仔,老公又執左D 野過去,訓醒就上大陸!!!

其實我真係好期望可以響新屋煮一餐飯,可惜過年前真係好忙..........@@

沒有留言:

張貼留言