2014年5月19日 星期一

生日會@工廈

……
老公一對好朋友年底結婚,女朋友幫未來老公搞左個最後單身生日會,地址係觀塘一座工廈!

場地好得意呀,一入門有塊大板show左好多相!


入面有三四間room, 個廳好大,一邊係圓枱加琴!


另一邊就係長bar台,有煮食用具!


再入係焗爐~~


遊戲corner……


我地入左其中一間room睇下,入面有sofa. 電視,唔同擺設!


有d仲好可愛,都可以坐到十幾二十人!

另一間有人既細room就係花花做主題,好岩一班女仔high tea....

最入果間係好似小偏廳咁!

都幾有趣~~


其實我地係黎BBQ, 真係估佢唔到!

不過個爐就唔係好夠熱,都要花時間去整,當日天氣有小小熱,如果秋天去會較好~~


地下鋪左假草,有台,有椅,都真係幾舒服!


當晚仲有大廚(朋友)負責整,我地咩都無做!


由我地個室外望入室內!


可能無咩人,室外好熱,所以owner俾我地入左室內玩!

Happy Birthday !!







沒有留言:

張貼留言