2014年5月17日 星期六

失望 @ Yamm


美麗華酒店地下既Yamm,想試左好耐,不過Dinner 太貴,$6XX,我根本上食唔返......

見佢Lunch 出左團購, $228,價錢都吸引,於是買左5張一家人去試下~~~

由12點到2:30,時間都見做充裕......


先行左個圈,海鮮得青口,蝦同埋蟹腳,蟹腳勁妯條,無人喉........@@

不過我地襯佢羅D 新出黎果閎羅左D 粗D 既~~

味道都幾好﹗

隔離係沙律,有4款,同埋新鮮菜......


轉彎位係包包~~~


煙3文魚、芝士、Ham.......


壽司、刺身有4款,針魚 (無味)、3文、池魚、同唔記得~~~


熱食有燒豬頸肉、ribs(好乾)........


面檔、串燒、龍蝦粥 (無味).........


點心、魚、雞、天婦羅 (幾好)、燒牛肉都唔錯~~~


甜品都係果D,蛋糕、cupcake~~


款式應該都有10種~~~


仲有生果同埋呢個最吸引既Waffle.........

夜晚我知有鵝肝、龍蝦、生蠔,唔知仲會唔會多好多野,但area 係得咁多,我覺得無咩邊樣個味道係你好想食多次~~

唔通團購將貨就價,Anyway 佢連最易滿足既媽咪都唔滿意,無下次~~~


之後睇埋戲,行左陣Harbour City 就返屋企喇.........
 
 不過呢一餐大家都飽到夜晚都無食飯,睇黎Buffet 唔多岩我地食........
 

沒有留言:

張貼留言