2014年5月17日 星期六

大制作 vs 小品


星期六一早買定十二點總統戲院平價戲票,只係$ 40張,好抵!

揀左蜘蛛俠,我真係好迷呢d英雄片,不過可能呢幾年不停都有,其實感覺真係一集不如一集~~


呢集比較多交代劇情,我已經唔記得第一集,就呢集黎講真係好麻麻!

打鬥場面小之又小,又拖得好長@@


電魔又無咩睇頭!


新女新仔,可能先入為主,都係之前個Peter順眼d


朋友送左二張優先場俾我地,如果唔係送我地未必會睇!

都係果句有好多大場面但劇情唔吸引~~


故事好想將人性加入其中,但每段關係描寫得非常不深入!

she is still there......

唯一呢句觸動我的心


但制作睇得出非常認真,仔細!


哥斯拉係人類好朋友!?


同屋企人食完buffet, 揀左套輕鬆笑片黎睇!

但都估到媽媽會悶,因為睇字幕都未必領會到d笑位~~

不過又真係唔知睇咩好,港產片都無套想睇!


套戲idea得一個就係鄰里關係,中間當然有不同人物關係!

唔知呢?可能已經睇厭左大場面,有時一d簡單題材反而睇得舒服~~~


笑位都可以,如你唔介意美式
Humor


沒有留言:

張貼留言