2014年5月4日 星期日

全家出動去水口摸蜆,青衣戲棚再打邊爐



之前去龍尾諗住摸蜆,不過摸唔成,於是再計劃去最出名摸蜆的大嶼山水口~~~

是日天氣好好呀,藍天白雲,小小風,勁正,好耐無吸過咁新鮮既空氣喇.......


我地約左12點東涌等,不過我同老公又遲到.....@@

行左個幾鐘東薈城Outlet,之後就出發喇,一早上網睇左可以搭11號車,原來23都到,不過貴小小!!!


當日好多人等車,我地等左3架 車先上到,一架車坐到7X人,可想而知真係好多人搭車.........

睇指示牌係20分鐘一班,好彩可能巴士公司知多人,加開左幾架車我地都唔洗等好耐就上左車,先上山再落山,見到塘福,好靚~~~


落左車我地就經過水口士多,5個人租左人地一份工具 (泥扒、膠櫈、膠桶) $15 份~~

之後沿士多路落去泥灘.......

見到好多牛同埋雀仔~~~


牛BB 飲奶中........


路太窄要一字排開~~


終於都到喇,好多人玩wind Surf~~~

加埋個藍天堅正~~


媽咪急不及待即刻開工~~~

 
蜆其實唔係我既目標,吹吹海風,玩下就夠~~~

我主力係幫大家影相~~

老公好勁,一落去無耐就摸到隻大蜆,其他好多都細......@@


成家都勤力~~

老公話手套都好重要,因為會摸到D 沙入面D 蜆~~~

我地見到好多人捉D 類似聖子既東西,好多,好厲害~~~~


努力的成果~~~

 
我上網睇過水退得最盡係7點,所以我地一直摸,D 水一直退~~~


不知不覺摸左3個鐘,6點開始太陽落山~~~

係時候放返D 細蜆回歸大自然......

不過媽咪仍然帶左好多,我覺得細既蜆走,我志在玩樂,媽媽太注重成果~~~

 
見到海鰻BB,仲見到彈塗魚、蝦、蟹...........


 執左D垃圾走,不過近岸有好多~~


日落美景~~~


水退得好勁呀~~~~

個泥灘超大﹗

返到去士多,退還工具,士多仲叫我地用佢D 水洗腳,呢 $15 好抵俾,雖然對面洗手間都可以沖下腳~~~

經過呢次之後,我發現帶拖鞋(好多貝殼,好易整損),櫈 (有得坐下休息) 同 " 咩" 背囊 (無地方放野,"咩" 住最安全) 都好重要﹗


之後我地搭返11 號出東涌,知道青衣戲棚最後一天,又去左湊熱鬧~~~~


不過人真係好多,多到好恐怖,根本上買件任何食物都要排好耐~~~


全部都係人.....@@


我地只係霸左後面D 位,睇左一陣免費大戲就走喇~~~


過左去長發村酒樓諗住食晚餐,點知變左打邊爐~~~

其實食物質素OK,環境都OK,服務都唔錯﹗

食左2碟蠔,2碟蝦,10碟肥牛 (4片一碟),10碟脆肉鲩.........XD

餃都唔錯~~~

其他都係普通料﹗

一家人咁樣玩左一日,真係感覺好開心呀,不過就真係好支力,第 2 日周身都痛......@@

爸爸天堂上面有無得摸蜆嫁,掛住你﹗

沒有留言:

張貼留言