2014年5月3日 星期六

天神橋筋 & 地魚屋台屋


哈哈!! 隔左半年先打返大阪個遊記,因為我真係好想完成佢!!!

上回提到我地去完大阪今昔館,時間已經係5點,Lunch 只係食左個大阪燒已經好肚餓,不過目標餐廳" 地魚屋台屋" 開門時間係5:30~~~

於是我地去左天神橋筋行左陣,點知一行不可收拾,真係好多野賣,又好岩價錢,不過都係先醫肚先.........


可能時間尚早,都未有人,我地揀左靠墻邊坐低~~

當日落雨,坐入D 舒服D.....


開放式廚房,好多日文字,好地道~~~


第一時間準備Oder~~~


其實都唔係好記得野食既味道,不過應該樣樣都好新鮮,睇相都知.......


個波波海膽飯好正,不過始終無第一次響築地食咁甜,到底仲有無機會食到咁靚既海膽呢!!??


最開心係一台都係食物~~~


我有印象係個蜆湯,真係超鮮甜......XD

有人驚唔夠喉,另外叫多左個海膽,不過我記得最後係夾硬食....可惜可惜~~


天婦羅都試左幾款,不過印象唔深~~~


很地道,價錢唔貴,新鮮,味美!!!

2個人食左咁多款都係5500Y,點解仲記得!!?? 因為我地有Record~~


下次一定會再黎~~~


食飽飽當然又係時候去Shopping﹗過返去地鐵站附近天神橋筋~~~


行完先知呢條係全日本最長商店街,我地只係知行極都唔到尾......@@


均一 Y 2,100,即係HKD 160,有部分Made in Japan~~~

我買左3對,其中有一對仲減到去Y 1,000 ,有無咁抵呀..........


6町,5町,4町,之後我地用跑既方式,都係跑唔到終點,不過係時候要折返,因為大部分鋪開始關門


就係咁一望無際~~~


超多鞋~~~


超平~~~


雖然D 款未必係最興,不過真係好抵買~~~


之後我地行返去地魚屋台屋果邊,去左天然溫泉度浸左浸,第一次赤身露體咁同一大班女人浸溫泉感覺好正~~

溫泉位於一座大廈天台,分室內同室外,果時落住毛毛雨,真係好舒服,不過我地唔記得帶毛巾,要買一條,毛巾好有用,沖涼用它,我浸溫泉卷起D 頭髮都係用佢,呢個溫泉都係2日卷包埋既......

原本想去埋梅田睇夜景,不過太夜趕唔到喇,唯有下次啦﹗

之後我地行左一陣超市就返酒店休息,完成左是日活動~~~

沒有留言:

張貼留言