2011年5月21日 星期六

偏愛

有D朋友唔會成日搵,但其實心入面會時不時諗起佢~~


由中學到而家我都一直偏愛住你.......


連我自己都唔知點解﹗哈哈哈哈......



耐唔時見下你已經感覺好幸福喇~~


好彩我有搵返你...........



是日我揀左去大坑,因為成日響銅記食食到厭左~~


不過無揀餐廳,只係見呢間未食過又多人排﹗於是試一試~~


我地叫左豬軟骨拉面﹗


個湯、蛋、面、都OK~~



芷慧揀左冷烏冬~~


味道OK,唔係好出色~~



仲有蛋餅同埋天婦羅~~


2個都好味﹗搞到我又想去食一門......


天婦羅D粉唔太厚,GOOD~~



行左一陣去食埋小甜谷~~


估唔到個西米撈同楊枝金撈都幾好味﹗


可能同喜歡既人一齊,食咩都好味D~~


希望芷慧唔好覺得我太多野講啦﹗哈哈﹗


我真係成晚無停口......


之後仲撞到佢朋友,SO FUNNY~~


沒有留言:

張貼留言