2011年5月31日 星期二

吉隆坡 DAY 2

第2日又係好好天,9點就起身,先落去食個早餐~~

 


 

是日只係計劃左去雙子塔同埋KL TOWER

 


 

早餐都幾多野岩食同好食......

 

間酒店貴小小都抵 ^ ^

 


 

一食完我地就去泳池,真係好大,不過D水就凍左小小..........

 


 

又影左一陣白痴相﹗哈哈...........

 


 

同埋好鍾意酒店個VIEW~~

 

好天到不得了

 




 

之後就行過去雙子塔喇,其實一出門口已經見到,行大約5分鐘~~

 



 

響佢對面既一個草地影左一陣相﹗

 

但真係好熱...............

 


 

上到去即刻搵MADAM KWAN

 

JUSTIN叫左個椰醬飯~~

 

太辣、D雞又鞋,好奇怪馬來西亞D雞都好鞋.......

 



 

我就叫左個湯河,哈哈...

 

我係面怪.............

 

反而我果個OK~~但唔係超好食~~

 

行左一陣個商場,響公園坐左一陣,因為我想黃昏先去KL TOWER,所以返左酒店抖~~

 

因為知道KL TOWER 都幾遠,行唔到過去,於是揀左搭的士~~

 

好奇怪一上車就已經6RM,同埋未洗出酒店門已經開始跳錶,100米都唔夠就開始跳WO~~

 



 

其實轉2個灣就到,不過塞車,真係費時失事....=.=

 

我知道門票應該$38,不過唔知點解佢一定要買PACKAGE

 

PACKAGE 包 上去同埋揀隔離既另一樣活動 (騎馬 / 睇下小動物)

 



 

我見都係貴小小,45RM所以都買左PACKAGE..........

 

其實吉隆坡都幾細~~

 



 

20秒就上到去,門口會一人派一個講解機~~

 

TOTAL 有12個位,每個位有一個牌介紹可以見到既地方,同埋一部望遠鏡~~

 


 

日落真係好靚呀﹗

 

我地留左響上面差唔多個半鐘~~~

 



 

望到自己酒店...哈哈﹗我地數緊邊間係自己房~~

 

其實上面留9個字已經夠,不過係我想睇埋日落之後既雙子塔...........

 

同埋KL 真係好晏先天黑,差唔多7點半先黑...=.=

 



 

哈哈﹗影左張相就走喇﹗

 



 

PACKAGE包既動物公園仔,不過唔包影相﹗10 RM 唔該

其中一隻影影下ALL 屎.....=.=

 

好細行左一陣就走喇...........

 

咁岩有SHUTTLE落山,之後我決定行去MONORAIL - RAJA CHULAN~~

 

都唔係好遠,WALKABLE~~

 

之後搭一個站就到阿羅街,我地先去超市入貨,唯一一次買手信......

 

見D錢唔多夠,我地響BB PLAZA對出唱左HKD3000,其實間間都差唔多﹗

 

2.59﹗好過香港小小,我地響機場望過,個RATE好差﹗

 

浮羅交怡更加唔洗講﹗差差差~~

 


 

揀左比較多人既一間..............

 

叫左一個炒菜心、炒竹灘=聖子

 

個聖子勁難食............=.=

 

我忍唔住叫佢換~~

 

佢換左個炒LALA,入得口,不過都係唔好食.........

 


 

鐵板鹿肉、湯 + 粥﹗

 

哈哈﹗我諗呢次應該係我最LAST一次去吉隆坡呢個地方喇﹗

 

野食又唔好味,又無其他野睇﹗

 

之後就會去浮羅交怡假期正式開始~~~

2 則留言:

  1. 剛在百年換左馬幣 @2.61,平左些。 上星期二Golden Palm Tree才confirm我個booking,我要early check-in都唔知得唔得,希望可free加床給阿女啦。有無去Cable Car呀,直得去參觀嗎! Holiday Villa酒店坐的士去貴唔貴呀?
    [版主回覆06/14/2011 14:35:00]2.61都OK~唱多小小無壞,唔係響LGK 唱就好難搵到好RATE喇~~CABLE CAR有呀﹗不過我提議你朝早或者3點前去到會好D,因為一接近黃昏果邊就會好大霧﹗咩都睇唔到﹗成個LGK都係一個的士收費表,HOLIDAY VILLA 往返機場20RM,去CABLE CAR 26 RM, 小心如果的士司機話等你,我果次以前佢唔想空車出去,點知佢話等左我2個鐘要加多20 RM﹗

    回覆刪除
  2. 好中意酒店個泳池呀,見到即刻想跳落去
    吉隆坡d野食真係咁差架?好彩酒店早餐都唔錯,咁其實d當地人友善嗎?
    [版主回覆06/17/2011 12:32:00]可能我唔識搵喇﹗我食果幾餐都唔岩食LO~~當地人都OK,可能大家都講廣東話﹗哈哈............

    回覆刪除